Avatar billede morpheuz Nybegynder
20. april 2002 - 21:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af site

Jeg vil gerne have lidt feed back omkring mit site
http://www.stenegegaard.dk
Især omkring:
- brugervenlighed
- Design
Har du forslag til ændringer til kilden der forbedrer min placering på søgemaskinerne???
Avatar billede cdc Novice
20. april 2002 - 22:01 #1
et excl. feriebolig komple af denne type, skulle have en side med lidt mere stiled design efter min smag. Dine intorer og flyvede kort osv, er unødvendig.
Det er ingen sammenhæng fra side til side i grafik text font osv. Prøv at samle det hele til en enhed, med en stiled/fed grafik omkring

/cdc
Avatar billede nstenberg Nybegynder
20. april 2002 - 22:07 #2
» Kildekoden: Det er svært at komme med kommentarer til din kildekode, eftersom den er (meget) kompliceret. Dette skyldes at du har lavet den i Word eller FrontPage. Jo større kildekoden er, desto større er loadingtiden.

» Farver: Jeg synes baggrundsfarven er for mørk; men den passer godt til skriftfarven. Jeg ville nok lave en hvid baggrund.

» Skrifttypen: Jeg ville nok vælge Verdana i en størrelse 12px eller eventuelt en 11px med line-height på 15px. Farven ville jeg sætte til sort.

» Billedet: Umidelbart er billedet på forside.htm for stort. Det skal gøres mindre.

» Menuen: Generelt er jeg imod java-applet'er, men denne er på sin vis OK. De besøgende vil sikkert synes godt om den, eftersom den er forholdsvis enkel. Farverne ville jeg dog lave om.

» Brugervenlighed Generelt: Sitet er meget overskueligt og det er vel ok. Men brugen af java-applets og en stor flash-fil på index.htm siden er belastende for brugerens browser.

/ nikolaj stenberg
/ http://ministry.host.sk
Avatar billede morpheuz Nybegynder
20. april 2002 - 22:33 #3
Tak for den hurtige vurdering... Kildekoden er lavet i frontpage
Jeg venter lidt med point...men tak for kritikken