Avatar billede myggenm Nybegynder
20. april 2002 - 18:34 Der er 7 kommentarer

Fix til Grafik.....virker -MYGGEN

Jeg tror endelig jeg har fundet ud af hvordan man slipper for crashes og blå skærme.....

Har selv en : Athlon th 1200
              256mb ddrram
              Geforce3 ti200 128 mb ddrram
              2*60 GB IBM
              Plexter 16*10*40
              WIN XP PRO

Min gik hele tiden ned selv i windows og havde sorte streger i grafikken når jeg kørte 3D.....
Scorede 5492 i 3Dmark.....
Efter ændringer:
scorede 5402 med nvidia 28.80

Det jeg har gjort er at DISABLE AGP*4 inde i biosén og nu kører det helt kanon, men det er jo lidt latterligt at det ikke kan køre AGP*4.......

Vil gerne have kommentarer.....
Avatar billede myggenm Nybegynder
20. april 2002 - 18:42 #1
En hurtig rettelse: i min Bios står der AGP-supported........det er den jeg har diablet......
Avatar billede myggenm Nybegynder
20. april 2002 - 18:43 #2
Bundkort er A7M266.....med Via chipset
Avatar billede mlj Nybegynder
20. april 2002 - 18:50 #3
AMD/Via chipsæt
Avatar billede nonick Nybegynder
20. april 2002 - 18:55 #4
Mit system kører fint med 4x
Avatar billede myggenm Nybegynder
20. april 2002 - 19:00 #5
Hvilke systemer har i og hvilket mærke er jeres grafikkort??????
Avatar billede mlj Nybegynder
20. april 2002 - 19:14 #6
myggenm> Dit bundkort har AMD nordbro og Via sydbro. Mit bundkort har Via chipsæt, og kører AGPx4 fint.
Avatar billede myggenm Nybegynder
21. april 2002 - 16:07 #7
Hey...
Nu har jeg kørt en masse timer uden at den crasher og før kunne jeg ikke lave noget som helst uden at den gik ned, så jeg er sikker på at det er grafikkortet der er lidt fucked......
Har tænkt mig at bytte det.....