Avatar billede zenzz Nybegynder
20. april 2002 - 13:05 Der er 6 kommentarer

LOGO til side med scripts og meget andet.

Hey jeg står lige og mangler et lækkert logo til siden http://www.friserverplads.dk/zenzz/test.php Jeg er ikke så hardcore til grafik, men ved til gengæld en hel del om php og mySQL. Hvis du har spørgsmål så send en mail til zenzz2k@hotmail.com
Avatar billede cdc Novice
20. april 2002 - 13:41 #1
du skulle i første omgang prøve at centrere din side, så man slipper for scrollbars

/cdc
Avatar billede zenzz Nybegynder
20. april 2002 - 13:53 #2
Siden er kun testet til 19. men det er ikke det jeg spørg om.... GLEM SIDEN.. DEN ER IKKE FÆRDIG... Det I skal er at lave et logo... ikke andet... jeg har ikke problemer med siden. Designet er ikke færdigt.. så prøv lige at læse spørgsmålet inden I svarer.. ( dette er til cdc... da jeg regner med I andre læser spørgsmålet først... )
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
22. april 2002 - 12:38 #3
jeg tror da godt at jeg kan kigge lidt på det senere
Avatar billede cdc Novice
22. april 2002 - 22:07 #4
det er da irriterende at komme ind på en side der opfører sig som din, og når du ved en del om php, burde den da være i orden
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
28. april 2002 - 02:02 #5
hey mangler du det stadig Halllo
Avatar billede davaus Nybegynder
16. august 2003 - 21:37 #6
Hey mangler du stadig et logo? For jeg vil nemlig gerne lave et fedt et til dig :)