Avatar billede koxzi Nybegynder
20. april 2002 - 10:50 Der er 2 kommentarer

FTP via STOFA

Hey. nogen der ved om man kan køre en FTP server hvis man har stofa ?...

//KoXzI
Avatar billede ducks Nybegynder
20. april 2002 - 14:11 #1
du kan prøve at starte en lille server og evt. få en af dine venner til at se om han/hun kan komme ind på den, eller spørge om der er nogen på www.exp.dk der kan :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. september 2002 - 13:23 #2
Det kan du sagtens:

Med stofanet har du en intern IP og en ekstern IP - gå ind på www.myip.dk og få at vide hvad din eksterne IP-adresse er (den skal man bruge når man connecter til din FTP) - hent så en FTP-server - f.eks. bulletproof ftp-server og installer den og sæt den op med brugere o.s.v.