Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. april 2002 - 10:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Computer Marked !???

Hej Drenge og Piger :o)

Hvis nogen var interrseret >>> http://www.trutmund.dk/pcmarked/

Jeg faldt lige over det ! :-)

S.B.A
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
20. april 2002 - 10:36 #1
ser ikke helt originalt ud. sååå mond ikke det er en and ??

MC
Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. april 2002 - 10:37 #2
MC..>> Ja det ved jeg ikke.. Du kan sku godt have ret...
Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. april 2002 - 10:40 #3
Hvis nogen boede der nede af, kunne de vel fortælle os, Om der har været nogen reklamer rundt omkring ??
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
20. april 2002 - 10:45 #4
jeg kommer rimelig tit forbi glostup og jeg har intet set eller intet hørt
MC
Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. april 2002 - 10:45 #5
Hmm..Ok...Mon ikke det så er falsk ???
Avatar billede annikadk Nybegynder
20. april 2002 - 10:50 #6
synes at have set reklame for det marked i et eller andet nyhedsbrev - hvor nogle "anerkendte" reklamerede - men vil ikke hænges op på det..
Avatar billede hojben Novice
20. april 2002 - 10:55 #7
ehhhh Er i blinde????

Den reklame er konstant i oprettede spørgsmål, kommentarer og svar...

-----------------------------| Annonce |-----------------------------
Danmarks største computermarked i Glostrup hallen, stadionvej 80 Lørdag 20.4 kl. 10 til 17, Søndag 21.4 kl. 10 til 16. entre kr 25 børn under 12 gratis, masser af gratis parkering S-togslinie B, bus
123 og 141 direkte til hallen. http://exp.dk/phpads2/adclick.php?bannerID=34
--------------------------------------------------------------------
Avatar billede annikadk Nybegynder
20. april 2002 - 10:57 #8
*lol* så havde jeg da set den somewhere..
Avatar billede s.b.a Nybegynder
20. april 2002 - 11:06 #9
*LoL*...Hmm...Så skulle jeg måske overveje en tur der ned...HeHe...Men tak for Info hojben :-)
Avatar billede spa42 Nybegynder
20. april 2002 - 17:12 #10
Turen til Glostruphallen  har været der , man må sige at det var at narre 25 kroner fra en    8 boder med ikke noget og en video og læderbuksebod