Avatar billede langt_ude Nybegynder
20. april 2002 - 00:18 Der er 4 kommentarer

Booster

Jeg ahr en onBoard-lydkort, hvor lyden er pææænt lav - der må sq da findes et program til at booste lyden op i en fornuftigt højde..?
Avatar billede iq-n Nybegynder
20. april 2002 - 00:27 #1
Lige en ting; køb aldrig onboard-lydkort, det er for ustabilt.
Avatar billede fnaz Nybegynder
21. april 2002 - 13:51 #2
Ustabilt vil jeg ikke kalde det..skod er det dog..
Og onboard lydkort er vel egentlig ikke noget man "køber" det sidder jo i maskinen når du køber den.
Avatar billede sy22 Nybegynder
23. april 2002 - 20:23 #3
har du skruet op for alt?, både windows mixer og evt. afspillings program?.
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. april 2002 - 23:13 #4
Er der egenlig ikke noget at skrue på, på kortet?