Avatar billede aspbegynder Nybegynder
19. april 2002 - 19:54 Der er 4 kommentarer og
6 løsninger

Det bedste "dele-program"?

Hej

Hvad er det bedste program til at downloade med?

(Jeg har længe anvendt Kazaa, men der deler folk desværrre ikke ret meget, ydermere kan jeg ikke få "direct connection" til at virke".)
Avatar billede chill_out Nybegynder
19. april 2002 - 19:56 #1
hmmm jeg bruger edonkey det er jeg glad for ellers winmx
Avatar billede aspbegynder Nybegynder
19. april 2002 - 19:56 #2
(Det skal lige tilføjes at jeg ikke kan få "direct connection" til at virke, da jeg sidder bag en router.
Avatar billede hrboom Nybegynder
19. april 2002 - 19:58 #3
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. april 2002 - 20:02 #4
Der er mange forskellige..

Her er nogle af dem.. Så vidt jeg ved kan de alle downloades på download.com.. Men ellers må du lige skrive.. Så skal jeg finde et link... Hvad der er godt..! Det er jo op til dig selv at bestemme.. Men lige nu syntes jeg at Grokster er det bedste..

Aimster
BearShare
Gnotella
IMesh
LimeWire
Morpheus
Mp3Pro

/Nicklas B.

Men husk.. Man må kun downloade hjemmelavet musik.. Ikke noget med ophavsret på.. Det skal du selv up og købe..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. april 2002 - 20:02 #5
up=ud
Avatar billede qwertyuio Nybegynder
19. april 2002 - 20:03 #6
Grokster er også godt. www.grokster.com. Min meget om Kazaa
Ellers er der også www.bearshare.com og www.gnutella.com
Avatar billede qwertyuio Nybegynder
19. april 2002 - 20:04 #7
min = minder
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
19. april 2002 - 20:04 #8
direct connect kan saktens virke bag en router
sider du bag en cosco 677
så skal du bruge direct connect i pasiv mode i settings connection
så skal du indtaste din faste interne ip adresse i feltet force direct connect to report this ip
så virker det
men du skal selv finde ud af hvad for en ip din computer har
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. april 2002 - 20:47 #9
qwertyuio -> Faktisk lge de samme som jeg også har skrevet.. Men okey.. 1 min. imellem..
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. april 2002 - 22:40 #10
limewire fra http://www.limewire.com er mit bedste bud. Den er fuld af lovlige ting

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk