Avatar billede kimzoom Nybegynder
19. april 2002 - 14:33 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

en opsætnings kode til en afstemning søges

Hej,

Jeg har 60 sange som man skal kunne stemme på.
(til en opsamlings cd)
Og der skal være mulighed for at stemme på dem alle på een gang - hvis det er det man ønsker.
Er der nogen der har en kode til det eller vil lave en?
mvh
Kim
Det må også gerne være HTML
Avatar billede muddi Praktikant
19. april 2002 - 14:36 #1
hmm... har du mySQL?
Avatar billede sone Nybegynder
19. april 2002 - 14:43 #2
Eksperten... skal man ikke spørge om hjælp på tekniske problemer - eller har Eksperten.dk skiftet fokus?
Sørning af færdige systemer ==> sharksforum.com
Avatar billede muddi Praktikant
19. april 2002 - 14:45 #3
sone >> Enig! Men man kan jo godt hjælpe ham til selv at lave det, for det er jo egentlig ikke så svært igen :o)
Avatar billede dmcn Praktikant
19. april 2002 - 14:46 #4
sone har helt ret, vi hjælper gerne med konkrete problemer i dine koder, men søger du komplette systemer, så hedder sitet www.sharksforum.com - og så koster det knaster.
Avatar billede sone Nybegynder
19. april 2002 - 14:47 #5
Enig... men ovenstående er - efter min mening - at gå lidt for langt!
Avatar billede jalle Nybegynder
19. april 2002 - 14:48 #6
sone >> eksperten bliver desværre tit brugt til at få lavet eller få færdige script for point.

Jeg har et script liggende hvor man kan oprette lige så mange valgmuligheder man har lyst til. Den er bygget op omkring en mysql database.

Men den gives ikke væk for point, så det er over på sharksforum og stille spørgsmålet der.
Avatar billede muddi Praktikant
19. april 2002 - 14:48 #7
kimzoom >> Kan du finde ud af at lave noget i PHP? Arrays og kontakt til databaser osv. ?
Avatar billede muddi Praktikant
19. april 2002 - 14:49 #8
Jeg har også et færdigt ex. men det kommer også til at koste, hvis det bare skal foræres væk!
Vil ellers gerne hjælpe med at forklare strukturen i det :o)
Avatar billede kimzoom Nybegynder
19. april 2002 - 15:18 #9
jeg betaler skam gerne hvis det er hvad i ønsker, kan kunne finde ud af html men mit hotel understøtter PHP.
Og at jeg spørger i det forkerte forum er ikke med vilje, jeg har bare før fået hurtig og god hjælp på eksperten, så derfor benytter jeg denne side.
Avatar billede muddi Praktikant
19. april 2002 - 15:20 #10
ok
Avatar billede kimzoom Nybegynder
19. april 2002 - 15:21 #11
hvordan finder vi ud af det Muddi? Og hvad vil du ha' for sådan et færdig ex.?
Avatar billede muddi Praktikant
19. april 2002 - 15:29 #12
Det kommer an på om du har MySQL database på dit webhotel ... det gør det nemlig lidt lettere :o)

Så kan du lægge alle sangtitlerne ind i databasen. Når der så bliver stemt på en sang, så gemmes antal af stemmer på hver sang i databasen!

Har du MySQL? Hvilket webhotel er det?
Avatar billede kimzoom Nybegynder
19. april 2002 - 15:40 #13
jeg har NETTOHOST og de skriver "JA" udfor MySQL så det må jeg vel ha'!!
Avatar billede muddi Praktikant
19. april 2002 - 15:45 #14
Dvs. du har Webpack 2+ eller Webpack 3!
Jeg finder noget kode til dig, som kan bruges :o)
Avatar billede kimzoom Nybegynder
19. april 2002 - 15:46 #15
Jep, Webpack 3 har jeg.

Thanx!
Avatar billede kimzoom Nybegynder
19. april 2002 - 16:05 #16
Jeg skal lige i byen så du kan evt. maile mig på kimzoom@kimzoom.dk
og jeg betaler gerne point og penge!

KimZ
Avatar billede muddi Praktikant
19. april 2002 - 16:09 #17
Yes, kan jeg maile det til dig i aften eller i morgen tidlig?
Avatar billede kimzoom Nybegynder
19. april 2002 - 16:13 #18
bare når det er klart, no STRESS!!

Kim
Avatar billede muddi Praktikant
19. april 2002 - 16:14 #19
fino fino!
Avatar billede muddi Praktikant
20. april 2002 - 18:42 #20
Her er et svar! Du kan bare spørge, hvis du skal bruge hjælp til koden!
Avatar billede dmcn Praktikant
20. april 2002 - 18:45 #21
Husk lige, at hvis der gives e-point for løsningen, så skal den lægges til fri download for alle her.
Avatar billede kimzoom Nybegynder
20. april 2002 - 19:08 #22
Jeg betaler 150 kr for svaret, så jeg ved ikke om det skal på nettet i det her forum, men du kan maile til mig og høre om du kan få programmet!
Avatar billede dmcn Praktikant
20. april 2002 - 19:11 #23
http://www.eksperten.dk/regler

Der må ikke gives point for løsninger som ikke er tilgængelige for alle brugere af Eksperten.

Da du har givet point for løsningen (og penge, men det er irrelevant) SKAL det stilles til rådighed for alle.
Avatar billede kimzoom Nybegynder
20. april 2002 - 19:13 #24
ok, jeg smider det til download på nettet.... brb
Avatar billede kimzoom Nybegynder
20. april 2002 - 19:14 #25
hva' si'r du MUDDI? Du har jo lavet programmet?
Avatar billede muddi Praktikant
20. april 2002 - 19:33 #26
Det er helt i orden med mig, det er dig der har købt det, så det er dit nu :o)
Jeg synes det er helt ok!

/Muddi
Avatar billede kimzoom Nybegynder
20. april 2002 - 20:06 #27
tjaa, har smidt det online, men jeg vil da ikke gi' det væk. Det ville dem der skulle hjælpe mig jo heller ikke.
Så n0rmality...fuck dig! :)