Avatar billede bau Nybegynder
19. april 2002 - 14:18 Der er 2 løsninger

Laser farveprinter

Hejsa

Jeg skal ud og høbe en ny laserfarveprinter til afløsning af min gamle Xerox C55

Produktionen er 35-40.000 print årligt, så den skal selvsagt være billig i "drift" - og til afveksling, også gerne driftssikker :-)

Prisen er i den sammenhæng ikke helt så væsentlig - omend den jo ikke behøver at koste en HEL bondegaard
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2002 - 14:20 #1
Brother har nogle fine af slagsen.

www.brother.dk
Avatar billede sutminmega2 Nybegynder
19. april 2002 - 22:33 #2
Den her Brother er billig, hurtig og kan ta' A3. Du kan se den her:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1484577939

Med venlig hilsen Daniel...