Avatar billede newbie.dk Praktikant
27. juni 2000 - 17:10 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Søgning...hvordan gør I

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan I andre søger på nettet.
Bruger I +,-,",(),&, avanceret-muligheder eller noget helt ottende... Hvilken søgemaskiner I bruger osv osv.
Det kunne da være meget sjovt at høre om de sikkert mange forskellige muligheder der er.
Ikke fordi jeg vil stø om mig med point, men jeg kunne ikke finde ud af at få sat de til 0. Men for at få en lille snak om de forskellige muligheder der nu engang er.
Avatar billede haldesign Nybegynder
27. juni 2000 - 17:58 #1
Bruger http://www.altavista.com og bruger næsten altid +/-.
Så får man de bedste resultater!

- Anders
Avatar billede jimsim Nybegynder
27. juni 2000 - 18:17 #2
Jeg bruger http://hotbot.lycos.com/ med +/-, og der er også en god advanced search mulighed.
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. juli 2000 - 23:32 #3
www.alltheweb.com har er den største og bedste søgemaskine.
Brug avanceret søgning i stedet for + og minus.
Avatar billede chopindk Nybegynder
05. juli 2000 - 22:44 #4
Hvorfor ikke bare tage på en surftur, tryk et ell. andet www.nnn.com og se hvor du havner, derfra via links på siderne,,,meget godt kommer for dagen,,,naturligvis også en del skidt,,,,søger du mere specifikke opl. holder jeg med "haldesign" !
Avatar billede drchip Nybegynder
07. juli 2000 - 16:03 #5
Min far fortalte mig faktisk om en rigtig fin lille side: www.hverdag.dk Den har en samling links til nogle rigtig gode hverdagssider (gad vide hvor han fik navnet fra hehehe).
Men så heller ikke mere. Den er dog sjov til lidt afveksling, hvis man lige skal vide hvor man finder nogle dagligdags ting.
Avatar billede razor Nybegynder
30. juli 2000 - 14:28 #6
jeg har lige fundet http://www.search66.com/ - den er faktisk utrolig god!
Avatar billede haldesign Nybegynder
09. august 2000 - 18:13 #7
...?

Sker der mere i dette spørgsmål?

- Anders
Avatar billede newbie.dk Praktikant
16. august 2000 - 11:56 #8
Nææ det gør der nok ikke... der har ikke været stor tilslutning på det, hva\'
Nå men I deler pointne.
Avatar billede razor Nybegynder
16. august 2000 - 11:58 #9
det var nok fordi du ikke rigtig vendte tilbage med feedback...