Avatar billede benjams69 Nybegynder
19. april 2002 - 13:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hurtigvisning af billeder i PowerPoint??

Hejsan,
Jeg står i den situation at jeg skal lave et dias-show... Problemet er bare, at jeg skal vise op imod 3-4 billeder i sekundet. Med PowerPoint kan man (så vidt jeg ved) "kun" skifte billede én gang i sekundet...
Kan det gøres hurtigere, eller er det umuligt??
Er der andre programmer som jeg kan bruge, og samtidig ikke kræver den store viden omkring programmet?
P.S. Opgaven skal afleveres på mandag d. 22/4-02
P-ilsner Benjams69
Avatar billede jimse Nybegynder
19. april 2002 - 13:22 #1
Med den hastighed er det ved at være en film der kører i slowmotion.
Avatar billede jimse Nybegynder
19. april 2002 - 13:26 #2
Eneste måde at gøre det hurtigt i powerpoint er at manuelt styre processen

d.v.s at du enten klikker med musen på billederne 3 gange i sekundet eller trykker enter 3 gange i sekundet.
Avatar billede benjams69 Nybegynder
19. april 2002 - 16:30 #3
Det er sku ikke en film i slow-motion! Det er en række forskellige billeder som man ikke skal kunne nå at undersøge med øjnene... Det er noget som ens underbevidsthed lægger mærke til, men ikke ens øje...
Det jeg mener, er at jeg gerne vil kunne sige at den serie billeder skal køre i så og så lang tid, da de skal køre til et stykke "hurtig" musik incl. korte pauser...
Avatar billede estruplarsen Nybegynder
20. april 2002 - 01:55 #4
Tjah, det er en hård nød og jeg håber du har ADSL!
Der er et program der kan løse dit forehavende, det hedder eZediaMX, og kan findes på: http://www.webattack.com/ under SHAREWARE -> MULTIMEDIETOOLS
Det er meget brugervenligt og nogenlunde lige til at gå til, men download er 30MB.

jeg kender desværre ikke nogen freewaretools

hilsen estruplarsen
Avatar billede rune_lundsted Nybegynder
20. april 2002 - 15:59 #5
Prøv freeware programmet: www.irfanview.com
(fylder ikke ret meget og er nemt at gå til) Gå ind i slideshow menuen, og sæt automatisk skift til 0,3 sek (svarende til 3 billeder i sekundet!)

Hilsen Rune
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. april 2002 - 22:08 #6
Du kan gøre dette med programmet CompuPic, der fås til både linux og windows

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk