Avatar billede hank Nybegynder
27. juni 2000 - 14:46 Der er 5 kommentarer

CDRW slettet ved en fejl

Jeg kom til at slette en CDRW (quick blank) ved en fejl.
Findes der nogen programmer der kan finde det slettede igen.
Avatar billede dadane Novice
27. juni 2000 - 17:29 #1
Jeg kan ikke hjælpe, men hvis nogen kan så skal de nok vide om den er slettet quick eller normal.

Hvis den er slettet quick kan det _formodentligt_ lade sig gøre. Jeg vil dog tilstå at jeg endnu aldrig har set et sådant program

Hvis den er slettet normal (det der tager lige så lang tid som at skrive en CD) så kan normale mennesker ikke gøre det.

Der findes nogle firmaer der har specialiseret sig i at hente data fra brændte Harddiske og harddiske der har været slettet og overskrevet, men det kræver altså udstryk til $$$ så de tager sig også godt betalt!
Avatar billede danneck Nybegynder
27. juni 2000 - 18:15 #2
Jeg er ikke sikker på om flg. program kan gøre det men jeg tror det.
Programmet hedder nots & bolts jeg mener at den er lavet af norton, men er ikke sikker.
Den er i hvert fald udstyret med en masse FEDE ting såsom program optimering, en meget bedre og hurtigere scandisk mm.
Og så kan den også gendan slettede filer i hvert flad fra harddisken, jeg ved ikke hvor du kan finde programmet henne på internette, men en ting ved jeg programmet er VIRKELIG sej.
Avatar billede morten_b Nybegynder
28. juni 2000 - 15:37 #3
I Norton Utilities er der et program som kan redde slettede filer fra disketter og harddiske og jeg mener også at den nyeste udgave kan fra CD'er. Prøv at se, hvis du kender en der har det - det er lidt mange penge at bruge hvis det nu ikke virker...
Avatar billede hank Nybegynder
28. juni 2000 - 16:45 #4
Jeg har prøvet med "CD-R Diagnostic 1.5", den kan læse slettede CD-R diske,
men jeg kan ikke få den til at læse CD-RW diske, vil prøve med Norton Utilities i aften.
Avatar billede tnh Nybegynder
11. oktober 2000 - 00:57 #5
Slettede CD-R? Huh?

-> tnh