Avatar billede fagbog Nybegynder
27. juni 2000 - 11:15 Der er 9 kommentarer

Vurdering af: webhotels.dk - Din guide til det rigtige webhotel

Jeg ønsker at få vurderet
http://www.webhotels.dk

Kom med al den Ris eller Ros du kan finde
Avatar billede limemedia Nybegynder
27. juni 2000 - 11:25 #1
For svær at læse... blå på blå er dumt, kør hvid tekst på blå eller lign hvor der er ordentlig kontrast. For meget animationsgejl. Det generer for meget og trækker fokus væk fra det primære.

/ Lars
Avatar billede hope Nybegynder
27. juni 2000 - 13:11 #2
Billederne er ikke optimeret. Brug frames, det gør at browseren ikke skal loade billederne igen og igen. Teksten kan ikke læses, de to navigations barer ser ikke ens ud - det er forvirende. Fly bannerne nederst på siden, de tager opmærksomheden....ellers fede scripts.....det der med at billederne toner frem + beskrivelse er med til at gøre det lettere...
hope
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2000 - 00:32 #3
Sig mig lige engang. Det ligener en standart standart opsætning af en site. er det ekspres arbejde. Du er glad for blå. Du laver  den gule bog blå og nu denne sarte blå farve ;o).

Grafik m.v. ikke meget blikfang
Navigation: Siten er en langsomstarter eller går det rimelig godt herefter.
Indhold: Kan adresserne snart komme til for hinanden. Der er lige en anden her på eksperten, som har startet en tilsvarende site. Begge sider har p.t. mangelfund indhold. Tjek lige http://www.mint.dk , så kan du se hvordan det skal laves.
Karakter beklager 7 @ 13
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. juni 2000 - 10:44 #4
Jeg kan nu godt lide den, men de billeder af serverkabinetterne virker lidt uskarpe eller sådan noget?
Nederst i bunden hvor der står hostet by hf-gruooen har du glemt at sætte .dk bag urlen, man ryger derfor ikke hen til siden når man trykker på den.
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. juni 2000 - 10:47 #5
www.webbot.dk
De er ret uerfare og kan ikke finde ud af at sætte frontpageextinsion på men de skal vel med alligevel?
Avatar billede fico Nybegynder
28. juni 2000 - 12:14 #6
Fjern alle bannerene, dvs lad allerhøjest kun et stå.

En fed ting er, at når man hikder musen over en af serverene så køre der et noget tekst oven overdem fx MailHotel.

Du brugte også kikke lidt på dit logo !
Prøv at lave det mindre firkantet.
Avatar billede destiny Nybegynder
28. juni 2000 - 12:52 #7
Hvad er det som gør www.mint.dk så meget bedre? Jeg synes tvært imod at mint.dk er meget uoverskuelig og at det ikke er særligt let at finde det man skal bruge.
Avatar billede xxx222 Nybegynder
28. juni 2000 - 13:40 #8
FED ide !!!

Skidt design!! :-(

Avatar billede tommyf Nybegynder
10. juli 2000 - 01:34 #9
Hvordan fanden har du fået mint.dk med i alle de bøger?
Jeg faldt i en bog am frontpage hvor jeg lagde mærke til at mint hvar nævt det var den også i et af mine gamle computer blade.