Avatar billede cyberlock Nybegynder
19. april 2002 - 00:25 Der er 15 kommentarer

Hvordan får man IIS til at Virke på XP

jeg har et problem..! jeg har sådan en Hjemmesiden konto på dyndns..! men kan ikke finde ud af at få IIS til at virke på Windows XP..! jeg ved godt hvordan man Gør på 2000 men jeg går total i Kaos i XP aner ik lige hvordan det Hænger sammen.. håber der er nogen der kan hjælpe mig med opsætning af iis på windows XP

Mvh Cyberlock
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 00:27 #1
Det er det samme på 2000 som det er på XP...

Har du husket at tilføre xxx.dyndns.dk til listen under advanced-knappen?
Avatar billede nielsvp Nybegynder
19. april 2002 - 00:41 #2
Hvad er det lige helt præcist dit problem/scenarie er ?
Avatar billede kimiwan Nybegynder
19. april 2002 - 01:00 #3
er det en xp pro eller xp home edition???
Avatar billede blackie Nybegynder
19. april 2002 - 06:04 #4
Kigger med her :-}
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. april 2002 - 06:43 #5
Ikke for at være på tværs ... men skulle spørgsmålet ikke ha' ligget i Windows XP kategorien? :)
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 11:30 #6
nope nok mere webserver kat. (min kategorina *G* )
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. april 2002 - 11:32 #7
Heh, okay... du skal også bare være så korrekt! :P
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 11:33 #8
hehe ;O)
Avatar billede cyberlock Nybegynder
19. april 2002 - 16:17 #9
ja ok sorry..! det er XP pro. men hvilken kategori tager vi heh jeg er ik så meget inde i det her altså med kategorier så vidt jeg forstod er det jo noget med DNS ik. men pyt nu ligger jeg her det gøre vel ik så meget eller hvad...! install af IIS på XP er gjordt men ik som 2000 hvor man bare skal finde PWS.exe det hedder den ik på XP..!
og ja xxx.dyndns.dk er ført ind osv som jeg nu skal og kan. men hvordan virker IIS i XP Mvh Cyberlock
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 16:26 #10
hvad er din xxx.dynds.dk ?

og bliver trafik fra port 80 direkeret ind til din maskine?
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 16:26 #11
dirigeret even
Avatar billede hojben Novice
19. april 2002 - 16:35 #12
virker og virker.. hvad kan du ikke få den til / hvad vil du ha den til?
Avatar billede cyberlock Nybegynder
21. april 2002 - 00:23 #13
jamen siden virker fint under 2000..! og den køre da nu. men problemet var hvorfinder jeg det i XP det der PWS.exe..! det er jo ik lige som windows 2000
Avatar billede cyberlock Nybegynder
30. april 2002 - 17:27 #15
Fandt selv ud af Problemet