Avatar billede meonweb Nybegynder
18. april 2002 - 22:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skiftende ip

Hej

Jeg vil gerne have min side lidt længere op på nogle lister, hvordan kan jeg gøre det? kan jeg få min comp. til at give hvert nye vindue en anden ip?
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
18. april 2002 - 22:37 #1
En IP er KUN en 'nummerplade' for en netværksforbindelse, så det tvivler jeg på.
Avatar billede djernaes Nybegynder
18. april 2002 - 22:38 #2
:-) Nej det kan du ikke.

Hvis det er search engines, saa skulle du hellere koncentrere dig om at finde ud af hvad det er som siden mangler for at komme "laengere op".

Hvis det er hit lister, ja saa er det jo snyd :)

Martin
Avatar billede meonweb Nybegynder
09. juni 2002 - 17:07 #3
ok
Avatar billede tidsrejse-frede Nybegynder
09. juni 2002 - 20:08 #4
Nåeh, så du snyder dem som besvare dine spørgsmål????