Avatar billede apophis Nybegynder
18. april 2002 - 21:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kontaktformularer i Netscape 4.xx

Kan man undgå, at Netscape forlænger inputfelterne til næsten dobbelt længde på nogen måde?
For så vil jeg meget gerne have det at vide...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. april 2002 - 21:21 #1
Sæt størrelse med en style="width: 100px"
Avatar billede apophis Nybegynder
18. april 2002 - 21:23 #2
Vil jeg forsøge...
Avatar billede apophis Nybegynder
18. april 2002 - 21:42 #3
Eich... Det skete der så ikke så meget ved... Ikke udover, at de blev små i IE... Ikke i Netscape :(

Jeg bruger IE6 og Netscape 4.79 for at være helt nøjagtig
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. april 2002 - 21:49 #4
nå ja, sæt længden i HTML til NS og med style i IE. Så kan du få dem til
at passe nogenlunde
Avatar billede apophis Nybegynder
18. april 2002 - 21:52 #5
Jeps... Ville jo umiddelbart virke som en god ide... Men den med HTML-længde har jeg allerede forsøgt... Uden større effekt :(
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. april 2002 - 21:55 #6
Det jeg mener er

<input type="text" name="fornavn" style="width: 100px" size="20">

så justerer du 20-tallet til det passer i NS og 100-tallet til det passer i IE
Avatar billede apophis Nybegynder
18. april 2002 - 21:56 #7
Ahrah... Dén detalje havde jeg jo lige overset... ;)

Hopper straks i gang...!
Avatar billede apophis Nybegynder
18. april 2002 - 22:06 #8
MAM...!

Point til manden... Bare lige send det som et svar... Så skal jeg gladeligt berige dig med de 60 point og et mange tak for assistancen... :)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. april 2002 - 22:09 #9
Hvis noget kan karakteriseres som et hack, så er det nok dette :)
Avatar billede apophis Nybegynder
18. april 2002 - 22:10 #10
Hehe... Det må jeg give dig ret i... *GG*