Avatar billede cbf Nybegynder
26. juni 2000 - 19:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken fil indeholder "De Foretrukne"

Hej

Jeg vil til at slette min harddisk, men vil gerne gemme mine foretrukne sider, jeg kan blot ikke finde ud af hvad filen der gemmer disse oplysninger hedder....
Avatar billede doeleman Nybegynder
26. juni 2000 - 19:57 #1
De ligger i mappen C:\windows\Foretrukne
Avatar billede doeleman Nybegynder
26. juni 2000 - 19:58 #2
...forudsat du taler om Foretrukne i Internet Explorer
Avatar billede Jman Praktikant
30. juni 2000 - 14:35 #3
..og afhængigt af styresystem...

Hvis det er win2k ligger den under documents and settings/favorites (eller foretrukne)
Avatar billede hexya Nybegynder
11. marts 2001 - 20:06 #4
Du være opmærksom på, at hvis du har indekseret/ordnet dine Favoriter i en anden rækkefølge end alfabetisk (som den selv laver), så ryger den opstilling, når du kopierer Favoriter.
Ligesom den vist nok også ødelægger din indeksering, hvis du sorterer i mappen Favoriter på Stifinder eller DenneComputer.

Er der i den forbindelse nogen, der ved hvilken ini- eller konfigfil eller regDB, der holder styr på indeksringen foretaget i IExplorer?