Avatar billede leifo.dk Nybegynder
18. april 2002 - 18:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

lyd i hovedtelefoner

Er der en der gider svare mig på hvorfor jeg får lyd i mine hoved telefoner når jeg spiller en musik cd men ikke kan få lyd igennem når jeg spiller spil ? Damen er ved at være træt af alt det tjubang.
Avatar billede opgaven Nybegynder
18. april 2002 - 18:36 #1
Hvis du har winamp kan det være du har skruet ned for lyden der! Ellers tjek lydopsætningen som du finder i kontrolpanelet
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
18. april 2002 - 18:38 #2
kommer der lyd ud af dine standard højttalere når du spiller
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
18. april 2002 - 18:42 #3
Nej . jeg har ikke winamp installeret og jeg kan ikke se hvad jeg skulle ændre under lydopsætningen. ?
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
18. april 2002 - 18:45 #4
Nej - lyden går fint igennem i hovedtelefonerne når jeg spiller en alm. cd . uden at gå i standard højtalerne.
Avatar billede greek Nybegynder
18. april 2002 - 18:47 #5
Har du sat stikket fra hovedtelefonen i udgangsstikket på dit lydkort eller din cd-afspiller? Hvis de sidder i cd-afspilleren skal du sætte stikket i udgangen på lydkortet!
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
18. april 2002 - 18:55 #6
ja eller i den højttalerterminal der er i dine standard højttalere
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
18. april 2002 - 18:56 #7
Hej Greek
Der var den !!!!!!
Sal man så skrue ned på selve pc. en?
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
18. april 2002 - 19:00 #8
Et PS. ER fronttilslutningen kun til musik cd-er ?
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
18. april 2002 - 19:00 #9
sæt deni den bøsning der er på dine højttalere så kan du regulere lyden på dem
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
18. april 2002 - 19:03 #10
Doctor- det er billige højttalere og jeg har ingen bøsning til hoved tlf.
Avatar billede leifo.dk Nybegynder
18. april 2002 - 19:27 #11
Tak greek og jer andre. Det er gået godt selvom jeg stadig ikke forstår hvorfor man ikke kan bruge frontstikket ?
Avatar billede greek Nybegynder
19. april 2002 - 13:31 #12
Man kan ikke bruge frontstikket fordi det er direkte udgang fra cd-afspilleren.