Avatar billede buhhhh Nybegynder
18. april 2002 - 17:44 Der er 5 kommentarer

Èn ip til flere brugere af Age of Empires II

Dette er vist ikke blevet besvaret endnu herinde, end ikke Microsoft support DK kan svare. Spørgsmål: Age of Empires II kræver fast ip for at kunne spille ud af huset. Hvordan kommer man udenóm det ? Vi er flere brugere koblet på samme linje ud, men kun en kan spille ad gangen !! PLEASE HELP
Avatar billede djeclemen Nybegynder
18. april 2002 - 17:50 #1
det kan ikke løses
Avatar billede buhhhh Nybegynder
18. april 2002 - 20:01 #2
Ingen points for det svar.. Der er altid en løsning..
Avatar billede nielsvp Nybegynder
19. april 2002 - 00:40 #3
Flere ip adresser på wan siden, og så kører med nat der understøtter brug af flere ip adresser på wan.

Hvordan er dit setup helt præcist ?
Avatar billede buhhhh Nybegynder
19. april 2002 - 03:36 #4
Ved det kan gøres med flere ip adresser, men håber på en løsning uden det, da det er en lidt tynd grund til at få ekstra ip på, desuden også for dyrt, da vi er flere (6). Pt er der en statisk ip, der er nattet til min lan ip. Godt for mig for så kan jeg spille, skidt for de andre at den er låst til min maskine. Venter også svar fra ZoneMaster, måske ved de noget, der må da være en patch der kan "fixe" det lille problem... hmmm :-)
Avatar billede buhhhh Nybegynder
06. august 2004 - 19:35 #5
sorry