Avatar billede otteone Nybegynder
18. april 2002 - 16:16 Der er 1 kommentar

Trendnet router hjælp!!!

Jeg er den lykkelige ejer af en trendnet router tw100-s4w1ca som jeg ellers har været glad for,,men jeg sad den ene dag og rode lidt med det setup program som følger med den og der var noget som hed "adaptor adresse" og den fik jeg lavet om på,med det resultat at den ikke virker mere og jeg kan heller ikke komme i kontakt med den med det Setup Program som følger med,der er heller ikke en reset knap på den.

Mit spørgsmål er om der er nogle i dette forum som har prøvet dette og måske har en løsning på det!!???

På forhånd mange tak!!!!
Avatar billede camper-lene Nybegynder
23. april 2002 - 10:06 #1
hehe det lyder simpelthen som om du er kommet til at ændre på routerens ip adresse, jeg kan ikke rigtigt finde noget om det på deres hjemmeside. Men jeg vil råde dig til at prøve at se om du kan komme i kontakt med den på den adresse du ændrede det til ellers kan du vel skrive en mail til deres support på techsupport@trendware.com