Avatar billede multimediedesigner Nybegynder
18. april 2002 - 15:00 Der er 4 kommentarer

E-handel backend

Hejsa jeg er ved at lave en E-handel har lavet hele fontend i asp og sql database, men kunne godt tænke mig at vide om der fandtes et godt økonomi program man kan koble til sin sql database som backend istedet for at have alt med butikken kørende online...

Evt. et klient software man kan connect til sin database, TJJA det er vel en slags økonomi program jeg skal have fat i... Det skal ikke kunne håndtere lager osv kun salg, ordre, fakture osv
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
18. april 2002 - 15:05 #1
Navision Financials er et godt program.
Avatar billede danic Nybegynder
19. april 2002 - 08:25 #2
Navision Financials koster $$$$$$
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
20. april 2002 - 14:24 #3
Navisions C5 Light, vil nok være mere passende for en mindre virksomhed. Det er ikke så omfattende og heller ikke så dyrt.

/Martin
Avatar billede gephion Nybegynder
14. maj 2002 - 16:40 #4
Quickbooks...

Kanon system og langt billigere end hvis du starter med C5 light og skal opgradre til C5 (standard) senere...