Avatar billede dallas16 Nybegynder
18. april 2002 - 12:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Forbindelse til Internettet

Jeg har en bærbar, som jeg har haft store problemer med.

Jeg har ISDN og har et minivigor 128 ISDN modem fra TDC.
Problemet er at når jeg forsøger at oprettet min forbindelse til internettet, kommer jeg så langt, som til at ringe op til min udbyder (TDC).
Den ringer ok op, men når jeg skal godkendes, lægger modemet på.
Jeg HAR prøvet andre forbindelser, som fx. til mit arbejde, resultatet er det samme. Når jeg skal godkendes lægges der på.
Avatar billede jakeman Nybegynder
18. april 2002 - 12:55 #1
Har du tjekket om dit brugernavn og password er korrekt?
Avatar billede dallas16 Nybegynder
18. april 2002 - 12:58 #2
Ja, naturligvis har jeg det, det er jo også derfor jeg skriver at jeg har
prøvet andre forbindelser bla. mit arbejde, men resultatet er det samme.

Jeg har hørt at disse ISDN Minivigor 128 tit driller ?!?!?
Avatar billede bau Nybegynder
19. april 2002 - 14:04 #3
Er du sikker på at du ringer til det rigtige nummer ?

TDC har forskellige numre - afhængig af om det er ISDN ellr analog osv.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2002 - 14:05 #4
Er der flueben i log på ved hjælp af sikker godkendelse?
Avatar billede bau Nybegynder
19. april 2002 - 14:05 #5
Et forslag kunne være at prøve en af de gratis CD'er fra en tankstation - og starte "forfra" - det hjalp mig :-)
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2002 - 14:06 #6
bau> Nåh ja, hvis det ikke virker så formater harddisken. Tsk tsk tsk...
Avatar billede dallas16 Nybegynder
19. april 2002 - 14:09 #7
Jeg har forsøgt at begynde forfra med format af harddisk mm.
Blot med samme resultat, jeg er måske mere til ide' med forkert nummer hos TDC !?

Problemet er blot at, hvis jeg forsøger at ringe tx. til min mobil går den lige igennem, hvis jeg forsøger at ringe til en server på min arbjde, hvor jeg logger på med mit normale login og password, får jeg samme reultat som ved TDC, modemet lægger på.
Avatar billede dallas16 Nybegynder
03. juni 2002 - 23:26 #8
Opgaven er løst med et nyt modem, og nu virker det
Avatar billede dallas16 Nybegynder
05. november 2004 - 12:44 #9
Sagen afsluttet