Avatar billede atomfly Nybegynder
18. april 2002 - 12:15 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af website... (www.infernalfan.dk)

Jeg har en website og jeg kunne godt tænke mig at få noget respons på hvad andre syntes om den.

Url : www.infernalfan.dk
Avatar billede Slater Ekspert
18. april 2002 - 12:45 #1
Jeg hader flash-introer!!!!
Avatar billede atomfly Nybegynder
18. april 2002 - 12:48 #2
viperine>> Okay men hva syndes du om resten af siden....
Avatar billede zteiner Nybegynder
18. april 2002 - 13:03 #3
hvis jeg skal være helt ærlig og det skal jeg jo.....

jeg kan ikke lide siden's design .....
Avatar billede atomfly Nybegynder
18. april 2002 - 13:06 #4
Det er fair nok... :) men det er det gruppen INFERNAL har valgt... men det er rart at få lidt kritik en gang i mellem... det hjælper på nye idér... :)
Avatar billede Chewie Novice
18. april 2002 - 13:13 #5
du må da´kunne finde en masse historie om INFERNAL

jeg savner en masse information + billeder fra koncerter
Avatar billede atomfly Nybegynder
18. april 2002 - 13:16 #6
chewie>> Hvilken slags information mangler du.... og billeder af koncerter finder du under billeder....
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. april 2002 - 13:19 #7
endnu engang må man se at folk ikke kan finde ud af at give en konstruktiv kritik at et website. Endnu engang vil jeg sige og denne gang direkte  HVIS I IKKE HAR NOGET AT SIGE SÅ LAD VÆRE  Den her kategori er blevet stedet for point liderlige teenager der kommer med svar som  "hader flash introer" "fint" "grimt"    hvad kan man bruge det til.
Sorry atomfly men måtte lige lufte mine tanker    har ikke tid nu men skal nok komme med en ordentlig kritik at dit site lidt senere :)
Avatar billede atomfly Nybegynder
18. april 2002 - 13:22 #8
Det er coool nok... :) hehe
Avatar billede phrozia Juniormester
18. april 2002 - 14:06 #9
Flash Intro:

Den er okay, men den er for langsom. Jeg blev lidt irreteret af det gik så langsomt. Speed den lidt op. Lav en "skip intro" knap, så folk som viperine kan komme hurtigt videre til sitet. Når intro'en er færdig, så lav den så den automatisk hopper til sitet. Så skal man heller ikke sidde og lede efter knappen.

Selve sitet:

Opbygningen er efterhånden lidt gammeldags. Men, hvis Infernal vil ha det sådan, så prøv at bank lidt fornuft ind i hoved på dem... :) Opdatering er vigtigt, ligeså er fornyeselse.

Forsiden:
En news scroller er okay. MEN, 2 er lidt tosset! Man kan alligevel ikke læse begge to på engang, så fjern den ene. Smid den evt i en frame for sig selv i toppen eller bunden af sitet, så er den der hele tiden. Ellers ret god forside.

Om XXX:
Meget gode sider. Lav evt punket med fed (Navn, øgenavn, osv), så det ikke ligner brødteksten.

Chatten:
Lidt skidt med hvid baggrund. Den ødelægger sitet's design og falder ret så meget ud.

Diskografi:
Indholdet er ret godt! Bonus der! :) Men, måske skulle du lave thumpnails af billederne så man ikke skal scrolle så meget. Du kan jo bare lave en "klik for større billede" under billed, og så smide en pop up funktion på.

Gæstebog / Tourplan:
Gæstebogen er fin nok, men synes ikke du kan kombinere de to ting til et fælles menu punkt. De hænger jo sådan set ikke sammen
Tourplanen er også fin nok, men skriv evt i bunden hvorfor de er streget igennem. Du kan også linke til billetnet.dk, som ren service for de besøgende.

Billeder:
En lidt rodet sektion. Der ser ikke ud til at være hoved eller hale i det. Se om du ikke kan finde på en bedre struktur, evt med en undermenu i toppen eller noget.

Ringetoner:
Hvorfor popper den op for sig selv? Må/kan du ikke bare åbne i den anden frame? Eller kopiere teksten over på din egen side, og skrive noget med at du har taget det fra deres side, og de har copyright på det. Eller kontakt dem og lav et samarbejde?

Køb Cd'en:
Hvorfor kun cd'en? Hvad med at lave en side, så man kan købe alle deres cd'er via link til cdskiven.dk? Det vile da være bedre.

Links:
Den er vel som nu engang en links side er?

Webmaster:
Fin nok. Men, du har lavet et link område, så hvorfor ikke ligge den linkinformation du har under webmaster op under links? Det er vel i realitet der den hører til.

Håber du kan bruge kretiv, forslag, ros m.m. til noget...
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. april 2002 - 14:08 #10
Så er jeg på banen igen :)
Vil lige følge lidt op på mit svar fra før, som måske kom til at lyde lidt hårdt men blev lidt frustreret over de svar man får nogle gange  har selv prøvet det nogle gange og sådan svar kan man ikke bruge til noget som helst.
Vil også sige at hvis du mangler en god kritik kan du altid prøve www.teamphotoshop.com på deres forum,der er mange total hårde grafikere som ved hvad de taler om :)
Nå nok om det nu til det vi er her for.

Designmessig:  Syntes den er lidt kedelig, med kun en farve og så de portræt foto. Det du måske skal overveje er din målgruppe, da det er en dance gruppe som laver musik til folk i en ung alder må du gerne ekspermitere lidt. (Selv min søster på 10 hører infernal)
Da det så er infernal som selv er meget eksperminterende syntes jeg det lyder mærkeligt de siger go for den side du har lavet.
Men anyway  du har alle muligheder for at lave noget som måske ikke er så almindeligt, så gør det dog  ekspermintere.
Var jeg dig ville jeg finde ud af en stil du vil kører.
Her er et par stykker som måske kunne være en ide.
Cartoon agtig    Ved selvfølgelig ikke hvad dine evner er inden for grafik men ville umidelbart syntes dette ville være en fed ide.
Diskoteksagtig: Noget med fart over, lyde og en masse effekter. Det var nok den jeg ville vælge.
Stilet: også en mulighed  måske kører med nogle gråtoner og sort, mener dj aligator gør det prøv at finde hans side som er ganske udemærket.

Det med din flash intro er fint nok  men hvorfor ikke holde den i flash, da du sagtens kan gøre det da den henvender sig til unge mennesker.

Dit farve valg er kedeligt, det er fint nok at kører blå  men der skal altså flere farver med i det.

Et logo ville også være fint, leg lidt med nogle billeder fra koncerter osv. og intregere det i logo og design.

Navigation  Er meget fint  men mangler en tilbage knap  og til toppen knap de steder hvor siden scroller.

Det var vist det :)

Lige en lille ting mere  pas på med at overdrive shadow på din tekst, lav afstanden lidt mindre.

Håber det kunne bruges ;)

/Michael Knudsen
Avatar billede atomfly Nybegynder
18. april 2002 - 14:09 #11
phrozia >> :)
Avatar billede atomfly Nybegynder
18. april 2002 - 14:13 #12
michael-k>> Tak for din kritik... :) vi lige tænke over de ting du skrev.. :)
Avatar billede phrozia Juniormester
18. april 2002 - 14:17 #13
michael-k> Må gi' dig ret i din tidligere udtalese.. :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. april 2002 - 14:19 #14
atomfly  hmmm fattede det først nu  at designet er det samme som er på deres forside på deres nye plade  lol  så giver det jo nye perspektiver  måske derfor de er tilfreds men vil aligevel sige.
Lav den i flash
Få noget effekter på siden.
et logo

du kan sagtens lave en slags ramme  altså et interface som er det overordnet  hvor du så inden i den ramme lave designet som deres cover. Håber du forstår :)
men pøj pøj med det
Avatar billede atomfly Nybegynder
18. april 2002 - 14:22 #15
michael-k> Takker og forstår... :)
Avatar billede Slater Ekspert
22. april 2002 - 12:57 #16
Helt ærligt. Det er en af de grimmeste og dårligst lavede sider jeg har set. Billederne er malplacerede og dårligt klippede, og siden ligner noget der er lavet i Frontpage 2 på to minutter. No offence.
Avatar billede phrozia Juniormester
22. april 2002 - 13:30 #17
viperine> Mon ikke bare du skulle tie stille eller komme med nogen kontruktiv kretik i stedet??

Læs evt kommentaren fra michael-k 18/04-2002 13:19:23