Avatar billede cookie1000 Nybegynder
18. april 2002 - 08:19 Der er 11 kommentarer

Mail, Webmail Server

Er der nogle der kan sætte en Mail server op for mig med webmail på, jeg køre Win2000 og har prøvet alt, det vil bare ikke når det er mig der gør det
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. april 2002 - 08:23 #1
Vi vil gerne forsøge at guide dig igennem. Men du kan ikke købe fysisk arbejde for point. Kunne man det, ville det jo være svært at efterleve reglen om at opgaver udført for point skal være tilgængelige for alle Ekspertens brugere.

NanoQ
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. april 2002 - 08:50 #2
http://www.deerfield.com/products/mdaemon/

Skulle være til at gå til. Undersøtter også webmail!
Den er dog lidt dyr.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
18. april 2002 - 08:51 #3
Mail server = Exchange eller hvad
MC
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. april 2002 - 08:54 #4
Tja, det var jeg også i tvivl om... ved ikke lige hvor problemet er, når der bare spørges på den måde.
Avatar billede praetorian Nybegynder
18. april 2002 - 08:59 #5
Cookie1000:

Det afhænger jo lidt af hvad server du har tænkt dig at bruge.

Alle:
Kan man ikke sagtens løse et problem via ICQ og så paste kommunikationen herind for at alle kan se hvad der er sket ??
Avatar billede vesperillo Nybegynder
18. april 2002 - 09:16 #6
Har du prøvet Argosoft mailserver?
Skulle være nem at sætte op..http://www.webattack.com/Freeware/server/fwmailserver.shtml
Avatar billede cookie1000 Nybegynder
18. april 2002 - 19:00 #7
det skal bare kunne klare flere domæner og man skal kunne hente det via webmail
Avatar billede goulduck Nybegynder
18. april 2002 - 20:47 #8
cookie1000> Det bliver sikkert dyrt i software! Men hvis du finder noget freeware programmel, som kan håndtere flere domæner, så sig endelig til!! :)
Avatar billede praetorian Nybegynder
19. april 2002 - 14:11 #9
Cookie1000:

Så skal du nok op i den klasse der hedder Mdaemon Mail server osv.
Avatar billede cookie1000 Nybegynder
22. april 2002 - 08:52 #10
jeg microsoft Exchange server hvis det kan hjælpe lidt, men jeg ved det ikke
Avatar billede sworld Nybegynder
07. august 2002 - 11:01 #11
http://www.mailenable.com klarer op til flere domæner =)

Jeg kører selv med standard versionen med 3 domæner, dog skal du betale lidt at få pro versionen som har webmail, men de er faktisk billige, i forhold til så mange andre

//sworld