Avatar billede carls2002 Nybegynder
17. april 2002 - 22:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TV-Out på Geforce 3

Hey

Jeg kan ikke få TV-out til at virke med mit geforce3...
Jeg kører med nvidias driver, men den vil ikke finde TV'et selvom jeg har s-vhs kabel i (begge ender) !

Er det ikke noget om, at der er et program man kan køre til at styre TV-out ?

/Carsten
Avatar billede seraphiel Nybegynder
17. april 2002 - 22:10 #1
Tror det er dit fjernsyn der er forkert indstillet.. :(
Avatar billede seraphiel Nybegynder
17. april 2002 - 22:11 #2
Undskyld! Læste ikke rigtigt!
Avatar billede seraphiel Nybegynder
17. april 2002 - 22:12 #3
Fulgte der ikke et program med til kortet ?
Avatar billede carls2002 Nybegynder
17. april 2002 - 22:50 #4
Måske.. Kan ikke lige finde CD'en .. men er der ikke et eller andet standart program... Det er jo en nvidia chip ?!
Avatar billede cyrusdk Nybegynder
17. april 2002 - 23:03 #5
Der er et program der hedder TVCC2000...
Men jeg har aldrig prøvet det og ved ikke om det virker til nvidia Geforce 3. Det virker til nogen af de tidligere versioner.
Download her: http://tvtoolcom.98.centralinfo.net/tvtool60.zip
Homepage her: http://www.tvtool.de/index_e.htm