Avatar billede bpvk Nybegynder
17. april 2002 - 19:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl i *.pst fil

Hej Mit outlook siger der er en fejl i min mailbox.pst fil og at jeg skal bruge reparetionsværktøj til indbakke men hvor finder jeg dette værktøj
Avatar billede milo Nybegynder
17. april 2002 - 19:48 #1
gå ind i kontrolpanel og så tilføj/fjern programmer, og vælg så office, og bed den herefter om at reparere når den spørger om du vil afinstallere eller reparere.
Avatar billede riversen Nybegynder
17. april 2002 - 19:51 #2
har uploadet et program til at reparere det med... http://hjem.get2net.dk/riversen/scanpst.exe

milo: geninstallation af office reparerer ikke en .pst fil...
Avatar billede riversen Nybegynder
17. april 2002 - 19:52 #3
eller reparation af installation for den sags skyld
Avatar billede rune_lundsted Nybegynder
17. april 2002 - 22:42 #4
Du skal bruge scanpst.exe. (den ligger formentlig på din pc prøv evt. at søge efter den!)

Jeg har haft samme problem! prøv at læse det svar jeg fik! Det hjalp!

http://www.eksperten.dk/spm/101713