Avatar billede champ Nybegynder
20. juni 1999 - 23:12 Der er 4 kommentarer

zip files

Efter at jeg har downloadet en zip fil og omdøbt den til mp3 vil winamp ikke spille den. Den siger at " it is not a valid MPEG file. Hvad gør jeg så for at få den til at virke.
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. juni 1999 - 23:16 #1
Måske ER det en Zip-fil. Har du prøvet at rename den (tilbage til) ZIP og så køre Unzip/Winzip på den?
Avatar billede thony Nybegynder
21. juni 1999 - 01:29 #2
giv den det navn den havde før !!
Avatar billede snowball Novice
21. juni 1999 - 09:07 #3
Som mange nok ved, så er det ikke lovligt at ha' alle mulige mp3 filer til at ligge på servere rundt omkring i verden. Derfor er der mange der omdøber dem, så de kalder dem sang.tz, sang.viv, sang.cab osv. På den måde er det ofte at det går længere inden det bli'r opdaget.

Derfor; prøv at ombøde den tilbage til .zip , og deredter prøve at unzippe den med WinZip. Hvis der heller ikke virker, så er det måske en dårlig fil, eller også er det slet ikke en mp3 fil.

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
27. september 1999 - 19:22 #4
hvis du downloader en xippet fil så sakl du extratte den med winzip som kan fås på www.winzip.com