Avatar billede sunflow Nybegynder
17. april 2002 - 18:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Jeg vil ha min cd ned på min pc.

nu har jeg ærligt købt og betalt min ny cd så vil jeg sku også ha lov til at putte det på min pc uden af nogle skal sige at det må jeg ikke. Så nu er cden spærret mod kopiering og det kan sku ikke være retfærdigt!!!!!!!.100 point til den der servere den letteste måde / bedste til at få cden ned på en mp3/256kbps.!!!!!!
Avatar billede sukos Juniormester
17. april 2002 - 18:43 #1
Avatar billede darkside Nybegynder
17. april 2002 - 18:43 #2
Det får du ikke hjælp til her..luk venligst spm..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. april 2002 - 18:45 #3
Kopi beskyttelse af CD'er er sgu genialt, du kan vel ikke engang afspille den i dit CD-rom drev...... ;-)

Det er så godt at Philips siger at dem der gør det ikke længere må kalde det en CD fordi de ikke lever op til standarten for CD'er......
Avatar billede sukos Juniormester
17. april 2002 - 18:46 #4
Godt??????????????????
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
17. april 2002 - 19:14 #5
hvorfor må han ikke få hjælp her darkside..?
Avatar billede darkside Nybegynder
17. april 2002 - 19:15 #6
Det er imod den danske lov at hjælpe folk med at kopiere CD'er...
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
17. april 2002 - 19:17 #7
Darkside > Der er ikke noget ulovligt i det ;)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
17. april 2002 - 19:17 #8
kom til at tænke på denne ;o)
http://www.it-avisen.dk/nyheder.asp?id=3375
Avatar billede dmcn Praktikant
17. april 2002 - 19:27 #9
darkside har skam helt ret. Det er ikke tilladt at modtage hjælp til kopieringen af en CD fra personer udenfor husstanden.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
17. april 2002 - 19:30 #10
Jeg underskylder ;(
Avatar billede sunflow Nybegynder
18. april 2002 - 09:21 #11
lukker hermed spm...
jeg ved at et af de danske pcblade har udsendt et program....men det må jeg så finde på en anden måde..for det kan godt være at du siger at det er ulovligt...men jeg her ret til at kopiere min cd lige så tosset jeg vil bare den bliver inden for min dør;(