Avatar billede hestekongen Nybegynder
17. april 2002 - 18:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

XP skrivebeskytter mapper

hej, jeg har opdaget at windows XP skrivebeskytter mine biblioteker, det er meget problematisk for derved er alle mine databaser read-only på min IIS - nogen der har erfaring med dette eller bedre endnu, en løsning..?

Avatar billede sukos Juniormester
17. april 2002 - 18:41 #1
Højreklik på mapperne og vælg properties?
Avatar billede hestekongen Nybegynder
17. april 2002 - 18:49 #2
hehe, nej det hjælper ik - de bliver skrivebeskyttet med det samme igen..
Avatar billede killer1 Nybegynder
17. april 2002 - 19:13 #3
højreklik, klik Egenskaber,find fæltet skrivebeskyttet fjern fluebenet.

det burde virke.

Killer1
Avatar billede hestekongen Nybegynder
17. april 2002 - 21:16 #4
har fundet ud af det - det var min IUSER der kun havde READ ONLY properties..