Avatar billede bohbs Nybegynder
17. april 2002 - 18:13 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Harddisk recovery

Jeg har lige flyttet min harddisk over i et andet system, først viste den alt muligt vrøvl, så viste den ingenting, hvordan kan jeg genskabe den?
Avatar billede bau Nybegynder
17. april 2002 - 18:20 #1
Øhhh........  Hvilket vrøvl ????
Avatar billede bohbs Nybegynder
17. april 2002 - 18:32 #2
som dårlig data, som om den ikke vidste hvad der var på disken, findes der ikke et program der kan gendanne "listen" over hvad den indeholder? Tror ikke min lillebror havde slukket helt for en af den inden han tog den ud/satte ind (bruger skuffer)
Avatar billede f-l-j Nybegynder
17. april 2002 - 18:35 #3
Prøv et af de programmer der ligger her.

www.getdataback.com
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. april 2002 - 18:39 #4
Hvis det er fordi elektronikken er død, det kan skyldes at den er trukket ud for tideligt, skal du have en ny elektronik fra en disk der er identisk.

Hvis Skiverne er beskadiget, fordi den blev trukket ud, inden disken var helt slukket skal du have professionel hjælp og det er meget meget dyrt.

Hvis hverken mekanik eller elektronik er dødt kan du bruge programmet recover98 der duer med alle windows versioner: www.recover98.com du kan downloade en demo her: http://www.recover98.com/form/R98NT_demoform.asp
Avatar billede bohbs Nybegynder
17. april 2002 - 19:36 #5
er i gang med at gendanne den, begge løsninger virker så vidt jeg kan se, i får derfor begge...  Mange tak...
Avatar billede f-l-j Nybegynder
17. april 2002 - 22:13 #6
Takker for points.