Avatar billede jarlaxle Nybegynder
17. april 2002 - 16:35 Der er 11 kommentarer

downloading

hej Eksperter!
kender i et andet downloadings program end KaZaA og Morpheus
Avatar billede ncp Nybegynder
17. april 2002 - 16:36 #1
eDonkey2000 - www.edonkey2000.com
Avatar billede jimmynielsen Novice
17. april 2002 - 16:37 #2
Avatar billede jarlaxle Nybegynder
17. april 2002 - 16:38 #3
er det også et musik downloadings program??
Avatar billede nof Nybegynder
17. april 2002 - 16:39 #4
Direct Connect fra http://www.neo-modus.com. Rimelig let at bruge, men du skal dele mange MB / et bestemt antal GB, for at få adgang til de gode hubs.
Avatar billede nof Nybegynder
17. april 2002 - 16:39 #5
Man kan downloade musik fra dem begge...
Avatar billede nof Nybegynder
17. april 2002 - 16:40 #6
Faktisk kan man downloade stort set alt, hvad hjertet begærer, bare de andre brugere har det...Det er en god ide med en meget stor harddisk (over 20 GB), hvis du skal bruge Direct Connect.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. april 2002 - 18:01 #7
Du kan bruge Grokster.. Det er meget godt.. Lidt lige som Kazaa og Morpheus.. Der er bare flere brugere + Groksterbrugerne.. Hent det på http://www.grokster.com ...
Men husk.. Du må kun downloade lovligt musik.. Altså ikke det du kan købe.. Kun hjemmelavet musik..
Avatar billede nicklasb Nybegynder
17. april 2002 - 19:55 #9
Vi ldu snart have flere??

Her er lige nogle flere..

Aimster
Gnotella
IMesh
Mp3Pro

De kan alle hentes på download.com (tror jeg).
Men hvis de ikke kan må du lige skrive.. Så skal jeg finde et link til dig..
Avatar billede iq-n Nybegynder
29. april 2002 - 23:20 #10
Har du svar nok?
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. maj 2002 - 22:46 #11
Er det tid til at lukke snart??