Avatar billede Condor Praktikant
17. april 2002 - 16:20 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ekspert til tcp protokoller

Da jeg sttadigvæk kæmper med min maskine og meget meget unødigt vil lave en format c:
håber jeg at der iblandt jer alle sidder en haj til TCP mv.

Jeg kan ikke få adgang til nettet mere, når jeg prøver at jøjre klikke på netværksforbindelser og så tager understøttelse ->status->står der "ikke tilgængelig" ud for hver af de 4 punkter --???

Jeg harrpøvet at afinstallere alt hvad der havede med nettet at gøre --protokoller netkort og alt andet men intet hjælper

prøv evt at se
http://www.eksperten.dk/spm/198745
jeg ved entlig ikke om jeg må oprette dette sidesat men jeg håber at fådet her tiol at køre snart uden som sagt at lave en formatering
Avatar billede bobbedude Nybegynder
17. april 2002 - 17:48 #1
hvis det var den nye version af PGP du installerede på en XP er der ikke ret meget andet at gøre end format.

Ps. har du prøvet at tage netkortet ud og starte maskinen op også lukke den igen og sætte det i.
Avatar billede bobbedude Nybegynder
17. april 2002 - 17:49 #2
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. april 2002 - 21:53 #3
du kommer nok til at se sandheden i øjnene, den url bobbedude kom med siger vist en helt del om netop dit PGP problem, så en ny installation af dit OS rykker nærmere, surt show ;o(
Avatar billede kharn Nybegynder
17. april 2002 - 22:24 #4
Hejsa.

Jeg kan se at du er desperat efter at få hjælp, så jeg kommer lige med et forslag. Det var noget jeg prøvede engang og det virkede, da alle andre muligheder var udtømte.

Det var et program der havde smadret min Winsock. Prøv at slætte registreringsnøglerne:

"HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Winsock"
og
"HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Winsock2"
Derefter sletter du:
"C:\WINDOWS\system32\Winsock.dll"

Bare rolig, windows burde selv oprette nye, "gode" filer når den bliver genstartet.

N.B. Det kan godt være at din computer går endnu mere ned end den gør i forvejen. Det vil jeg ikke tage ansvaret for, hvis den gør - dette er et forslag. Nu er du blevet advaret. Men jeg stoler på, at du ved hvad du gør.

Held og Lykke, Kasper
Avatar billede microsoft Nybegynder
18. april 2002 - 01:03 #5
Hvar det mulig at se en ipconfig /all (skrives i dos-prompt).
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. april 2002 - 10:29 #6
microsoft> han kan skrive ipconfig /all>ip.txt, kopiere den over i Eksperten.
Avatar billede Condor Praktikant
18. april 2002 - 14:57 #7
nå men jeg tog den tunge vej og lavede en format c: men nu har jeg det problem at alle de data som jeg tog en kopi af og lave over på mine andre diske er væk!!! alså mine diske? jeg kan kun se mit c:/drev så både mit d-e-f drev er væk kun mine cdrom er tilgænglige!! under disk maneger kan den godt se dem men jeg har ingen mulighed for at lave andet end at slette partionenen dvs så ryger alle mine data HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
Avatar billede Condor Praktikant
18. april 2002 - 20:17 #8
lukket
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. april 2002 - 20:29 #9
suk