Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 09:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

W32.Klez.A@mm kan ikke fjernes

har prøvet at følge vejl. på symantec, men den fjerner den ikke.
Sidst jeg havde en W32 (badtrans), fik jeg herfra et program der kunne fjerne den.
Nogen der har sådan et til denne nye virus???
Avatar billede prodic Mester
17. april 2002 - 09:40 #1
Har du fulgt vejledningen slavisk?
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.klez.a@mm.html

og hvad er fejlen du får når du forsøger at fjerne filen/virussen?

Mig bekendt findes der ikke et decideret tool til Klez.A@mm
Avatar billede Slettet bruger
17. april 2002 - 09:52 #2
Ja jeg har fulgt vejl. og når jeg kører scan fra antivirus.dk så er den der stadig. Men nu prøver jeg lige en gang mere og vender tilbage. Jeg har måske overset noget.
Avatar billede summer Mester
17. april 2002 - 10:00 #3
aKlez (.A and .B)- alias W32.Klez.A@mm, W32.Klez.B@mm, Win32/Krn132, W32.Poverty.A@mm. Her et et andet remove-link
http://www.antivirus.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=WORM_KLEZ.A
Prøv at hente F-PROT på to disketter og kør dem fra opstart af computeren. Bare følg den danske vejledning. Det er et uhyre effektiv AV program, som lige er opdateret:
http://www.avirus.dk/
Avatar billede vivibech Nybegynder
17. april 2002 - 22:52 #4
Jeg tror, at du kan få en glimrende vejledning på dansk på www.virus112.dk
Avatar billede summer Mester
17. april 2002 - 23:18 #5
Jeg kan nu ikke lige se W32.Klez.A@mm på www.virus112.dk. Ej heller nogen removeinstruction. Iøvrigt velkommen på Eksperten. Dejligt at se du er aktiv med det samme :]
Avatar billede summer Mester
25. april 2002 - 10:53 #6
ckt, Har du fået tjek på det, eller prøvet nogen af linkene?
Avatar billede Slettet bruger
25. april 2002 - 17:37 #7
Nej. Jeg reinstallerede computeren, da der ikke var så meget på den.
Men jeg har en kammerat der har fået det samme, så nu vil jeg hjælpe ham.
Jeg takker...