Avatar billede zicko Nybegynder
17. april 2002 - 00:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Layer: Overflow

Hvilke browsere understøtter denne kommando:

<div style="overflow: auto">

På forhånd tak...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
17. april 2002 - 00:55 #1
På adressen
  http://www.webreview.com/browsers/browsers.shtml
kan du se, hvilke browsere, som understøtter hvilke standarder...

Her er dog et kort resume...

Mit svar er baseret på, hvilke browsere, som understøtter CSS2

Windows
  MSIE  fra 5.0+
  NN    fra 6.0
  Opera fra 4.02

Mac
  MSIE fra 5.0+

Så vidt jeg ved understøttes CSS2 også af Konqurer på linux

/Søren
Avatar billede zicko Nybegynder
17. april 2002 - 02:30 #2
Ok, takker.. men er der ikke et sted hvor man kan se hvilke specifikke koder der er understøttet af hvilke browsere? På den link du har skrevet står der jo bare "CSS2 Partially supported" så må man altså selv gætte sig til hvilke af koderne de understøtter?
Avatar billede astride Nybegynder
17. april 2002 - 10:33 #3
Jeg har brugt et css-program der hedder topstyle pro 2.5 til at finde ud af hvilke attributter og properties der understøttes af de forskellige browsere, i mangel på bedre...
Avatar billede zicko Nybegynder
17. april 2002 - 11:57 #4
astride > Har du et link?
Avatar billede astride Nybegynder
17. april 2002 - 16:09 #5
Jep, fandt det lige: http://www.bradsoft.com/topstyle/ og værsgo!
Avatar billede zicko Nybegynder
17. april 2002 - 16:17 #6
takker!