Avatar billede kalle19 Nybegynder
16. april 2002 - 23:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stress Test

Nogen der kender et Prohram der kan stress teste en PC!! Det skal kunne teste alt hardware i computeren og så skal den kunne teste i f.eks 15 timer for og se om den kan finde fejl!! og til sidst skal man kunne få en rapport over resultatet!!!
Avatar billede darkwolfie Nybegynder
17. april 2002 - 00:06 #1
måske vil sisoftware sandra kunne gøre det tilfredstillende men der er sikkert bedre programmer specielt til det:
http://www.sisoftware.co.uk/sandra
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
17. april 2002 - 00:46 #2
Måske kan pc-mark gøre det, det er fra de samme folk der har lavet 3dmark, som er genial til at teste en computers gfx egenskaber.
www.madonion.com

- Rod
Avatar billede kalle19 Nybegynder
17. april 2002 - 17:28 #3
Det er ikke lige den slags test programmer jeg søger!!! Det skal være et rigtigt test Program! PC-mark er til og teste hastighed på din PC ikke stress teste!! SISSOFTWARE har kun opblysninger om ens PC, men eller tak for svarene!!!

Det skal bruges til arbejds brug, når jeg fåe en PC til rep. skal jeg jo finde en fejl, der skal jeg bruge et prog.!
Avatar billede darkwolfie Nybegynder
17. april 2002 - 20:56 #4
Undskyld mig men Sissoft Sandra har altså en funtion der hedder "burn-in"
Som kan stress teste ens komputer et vist antal gange!
Avatar billede kalle19 Nybegynder
17. april 2002 - 22:43 #5
Takker det vidste jeg ikke!!!!