Avatar billede katie Nybegynder
16. april 2002 - 23:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sikkerhedsadvarsel!

Når jeg vil logge mig på min yahoo mail,kommer der en dialog boks frem.
Der står at jeg er ved at blive omdirigeret til en IKKE sikker forbindelse. De oplysninger som jeg er i gang med at sende til det aktuelle websted,kan blive sendt videre til et IkkE sikkert
websted...  og den spørger om jeg vil fortsætte.
Hvad gør man så?????
Avatar billede funguy Nybegynder
16. april 2002 - 23:23 #1
du fortsætter bare!
Avatar billede funguy Nybegynder
16. april 2002 - 23:24 #2
Det er vist nok fordi du logger på en sikker forbindelse, da du tjekker din mail, men når den har været forbi den sikre forbindelse, er der ingen grund til at du bliver hængende, derfor sender de dig videre, og det gør at IE fortæller at du er på vej væk fra en sikker forbindelse!
Avatar billede katie Nybegynder
16. april 2002 - 23:26 #3
vist nok ?????
Den plejer jo ikke at komme,men de sidste 2 dage er den poppet frem hver gang
Avatar billede funguy Nybegynder
16. april 2002 - 23:28 #4
Jeg har ALTID sagt "fortsæt" til det, når min comp. har spurgt mig, og der er sq aldrig sket noget her!
Jeg skal ikke kunne sige hvorfor din comp. begynder at spørge om det, men måske er der ved et tilfælde slået nogle indstillinger til i IE! Who know.. Who cares.. Bare det ikke gør skade! Og det gør det ikke!
Avatar billede katie Nybegynder
16. april 2002 - 23:39 #5
Okay,jeg stoler på dig !