Avatar billede chill_out Nybegynder
16. april 2002 - 20:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

i explore (virus?)

Hjælp jeg har følgene problemer tror det opstod efter virus angreb.
jeg har browser iexplore og jeg kan ikke åbne i nyt windue (shift nede) det er som om den låser
viruserne jeg havde fik jeg ved besøg på HP.
dette er viruserne :
js.startpage
js.exception.exploit.
og ja min viruse killer er altid sat til (norton nav)
jeg har scannet og fjernet dem men der er stadigvæk noget som i kan se.
Avatar billede jimjamjim Nybegynder
16. april 2002 - 20:44 #1
For at være helt sikker ville jeg formatere hvis jeg var dig!
Avatar billede chill_out Nybegynder
16. april 2002 - 20:54 #2
jeg jeg har sku tænkt på det meeeen kunne det ungås så var det bedst.

PS : her lige sidet og leget lidt hvis jeg klikker stop og så opdatere så kan den godt poppe op ??
Avatar billede chill_out Nybegynder
22. april 2002 - 18:14 #3
mig