Avatar billede mrhdk Nybegynder
20. juni 1999 - 22:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Open in new Window

Jeg har et problem med mit Internet.
Jeg kan pludselig ikke åbne en side i et nyt vindue(SHIFT+Venstre mus knap)...
Hvorfor vil den ikke det???
Og hvordan får jeg denne funktion tilbage?????????????
Håber i kan hjælpe :o)
Hilsen
Martin mrhdk@get2net.dk
Avatar billede snowball Novice
20. juni 1999 - 22:40 #1
Prøv med en gen-installation af IE

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 23:21 #2
eeh?!?!

plejer shift+click ikke at betyder save as...?
Avatar billede snowball Novice
20. juni 1999 - 23:25 #3
I Netscape ja, men ikke i IE.

Snowball
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. juni 1999 - 23:26 #4
Hmmm, det funker fint hos mig :o) Måske har Cyberesben aldrig prøvet :o)))

Har du installeret noget software til din mus? Hvilken mus er det?

Kan du stadig højreklikke (uden SHIFT) og vælge på menuen der kommer frem?

Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juni 1999 - 23:29 #5
hmm ok weird

det er da underligt at de har valgt shift, det plejer at være CTRL man bruger til den slags
Avatar billede s Nybegynder
21. juni 1999 - 00:09 #6
Hmm, der sker da ikke noget på min computer når jeg trykker SHIFT + venstre musetast (???)
Jeg har IE5, er i sikre på det virker der?
Avatar billede thony Nybegynder
21. juni 1999 - 00:28 #7
det kan være at det er slået fra via et scrtipt på den sider er kommer på !!!
Avatar billede hobbez Nybegynder
21. juni 1999 - 09:32 #8
Hejsa S

Ja, jeg er ret sikker på det virker. Det virker på begge mine Win98/MSIE5 (hjemme/job) maskiner - du skal være velkommen til at kigge forbi og se det en dag :o)
Avatar billede mrhdk Nybegynder
21. juni 1999 - 09:47 #9
Nej det virker heller ikke når jeg højreklikker og vælger Open in new window, men det har virket og så pludselig .....
Avatar billede hobbez Nybegynder
21. juni 1999 - 09:49 #10
Kan du manuelt starte flere browservinduer op samtidig? Altså ved at starte browseren på almindeligvis f.x. tre gange.
Avatar billede s Nybegynder
21. juni 1999 - 10:58 #11
Dumme mig... Jeg glemte at holde musen hen over et link mens jeg klikkede...