Avatar billede hnw Nybegynder
25. juni 2000 - 12:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Easy Creator 4 vs HP 9100i

hvordan for jeg programmet til af finde min brænder,når jeg vil brænde skriver den at der er ingen cd-brænder
Avatar billede hviid Nybegynder
25. juni 2000 - 13:29 #1
Jeg kender ikke lige din brænder; men hvis du har installeret et antivirus program, eller Norton Utilities el.andet, så prøv at slå det fra og se om det hjælper. Ellers så prøv at installere Nero i stedet for, jeg kender flere, hvor Adaptec ikke har kunnet kommunikere med brænderen, men hvor Nero har virket fint. Du kan finde en prøveversion af den nye Nero 5.0 på www.ahead.de - endda på dansk
Avatar billede hnw Nybegynder
28. juni 2000 - 13:18 #2
okey prøver mig frem og tak
Avatar billede hviid Nybegynder
08. juli 2000 - 19:47 #3
Du hnw, det er faktisk god tone her på eksperten at betale de svar man får med sine "eksperten-point" og ikke, som du har gjort, kalde din kommentar for et svar på dit eget spørgsmål. Jeg har også selv gjort den fejl, hvor jeg havde stillet et spørgsmål om java-scripts, og da fik jeg godt nok besked.
Avatar billede hnw Nybegynder
09. juli 2000 - 18:24 #4
det må du sgu undskyld,en fejl fra min side troede jeg havde givet dig dem,sorry
Avatar billede hviid Nybegynder
09. juli 2000 - 19:12 #5
ja ja alt forladt det går nok, hvad med din brænder, har du fået den til at virke??