Avatar billede xzibit Nybegynder
16. april 2002 - 12:33 Der er 1 løsning

Video

jeg sider og laver lidt digital video i det prog. der hedder EzEdit.. kan man gøre film klippet lysere ??
Avatar billede cgleerup Nybegynder
19. april 2002 - 09:24 #1
Du skal nok led efter noget "filter", prøv at højreklikke på klikppet og se hvad du får frem, du kan fokusere efter ord som: brightness, contrast, levels, filters, luminuosity og så videre.
Hvis du ender med at opgive kan du jo grappe dit klip om og der indstille det til at være lysere, eller du kan bruge et andet program.
Hvis det er fordi du sidder med et EzDv videokort, så har du sikkert også programmet Ulead Studio, hvis det er tilfældet trækket du klippene derind og redigere dem der - det er lang bedre og mere avanceret. Men rent brugervenlighedsmæssigt er det ganske nemt at gå til hvis man har prøvet andre, også noget mere primitive systemer så som exedit (i al respekt) !

prøv ad!