Avatar billede norrbom Nybegynder
16. april 2002 - 10:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Jeg mangler en der kan programmere i C++ til en kommunication

Jeg søger en der kan programmere i C++ til en kommunicationsfil mellem en RT-1200 synsmaskine og et acces baseret optiker program. Jeg har hele programmeringensdelen på tryk, men mangler en der kan håndtere denne opgave
Avatar billede disky Nybegynder
16. april 2002 - 10:42 #1
Ja hvis du vil betale 500,- ex moms per time så kan vi godt finde ud af noget.

Men for point gør jeg det bestemt ikke.
Avatar billede kamikaze Nybegynder
16. april 2002 - 10:47 #2
Hvad mener du med at du har hele programmeringsdelen på tryk?
Avatar billede norrbom Nybegynder
16. april 2002 - 10:55 #3
jeg har et tryk fra producenten af RT-1200 med "sample program for communicate with RT-1200 to IBM PC-at" 85 linjer
Avatar billede norrbom Nybegynder
16. april 2002 - 10:57 #4
Selvfølgelig vil jeg betale for det !!
Avatar billede kamikaze Nybegynder
16. april 2002 - 14:04 #5
Kan du uddybe opgaven lidt? Hvad er det præcist du skal have lavet? Og på hvilke(n) platform(e)?
Avatar billede disky Nybegynder
16. april 2002 - 15:38 #6
kontakt mig på disky@hotmail.com
Avatar billede alvion Nybegynder
16. april 2002 - 21:36 #7
Jeg har tidligere programmeret C og C++ til kommunikation med PLC. Jeg kender ikke RT-1200'eren, men hvis du siger at du har kommunikationsformatet og en sample, så er det ikke noget problem.

Du kan kontakte mig på carsten@sarum.dk, hvis du ikke allerede har lavet en aftale med Disky.

Min timepris er 550,- - jeg plejer dog at give faste tilbud, lige så meget for kundens skyld som for min egen.
Avatar billede norrbom Nybegynder
19. juni 2002 - 10:23 #8
jeg vender tilbage