Avatar billede vivibech Nybegynder
16. april 2002 - 10:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

installation af Frontpage

Hvordan kan man installere Frontpage, fra office 2000 uden at skulle installere hele programpakken?
Avatar billede praetorian Nybegynder
16. april 2002 - 10:24 #1
Du vælger avanceret installation, og så vælger du front page og højrekilikker og vælger at det skal på HD. De andre programmer der højreklikker du så på dem og vælger at de ikke skal installeres.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
16. april 2002 - 10:30 #2
praetorian: Hvad så hvis vivibech HAR installeret f.eks. Word og Access.....vil de så ikke blive fjernet, hvis hun "unchecker" alt andet end FrontPage?
Avatar billede vivibech Nybegynder
16. april 2002 - 10:36 #3
jeg afviser praetorians svar fordi jeg i de 3 år jeg har installeret programmer på min og andres computere aldrig har haft muligheden for "avanceret installation". Og puppetmasters spørgsmål gør også, at jeg kvier mig ved at forsøge...
Avatar billede praetorian Nybegynder
16. april 2002 - 10:40 #4
Den funktion man skal bruge hedder avanceret/udvidet eller noget í den stil. grunden til at jeg svarede som jeg gjorde var at jeg antog at hun ikke havde Office inde i forvejen. Men hvis du efterfølgende kun vil have Front page ind skal du bare starte installationen og vælge tilføj/fjern som det du vil, her efter markerer du front  page 2000 og så højreklikker og vælger installer/læg på Harddisk eller noget i den dur.
Avatar billede puppetmaster Nybegynder
16. april 2002 - 10:46 #5
Det sidste svar ville jeg også honorere, vivibech, DET er den korrekte måde at installere FrontPage, såfremt du allerede HAR andre Office produkter installeret (og ingen tidligere versioner af FrontPage)
Avatar billede vivibech Nybegynder
16. april 2002 - 10:56 #6
Jeg takker for svar og kommentarer .-)