Avatar billede troldal Nybegynder
16. april 2002 - 08:42 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Systemfejl vedr Kopiering af DVD til HD

Jeg får en systemfejl i XP når jeg bruger at kopierer min DVD til HD, er der nogen som kunne komme med en fornuftig forklaring, kan det være at man er begyndt at lægge kopisikring ind på DVDérne, denne DVD er købt for ca. ½ år siden (Gladiator), den skriver systemfejl kan ikke kopierer.
Troldal
Avatar billede mc_carlsberg Nybegynder
16. april 2002 - 10:25 #1
Der findes utalige programmer til at kopier DVD med...
Kig efter et på www.download.com

Men husk lige Copyright loven...!
Kun backup til eget forbrug
Avatar billede troldal Nybegynder
16. april 2002 - 10:31 #2
Det var fornuftige svar jeg var ude efter, og så læser man teksten inden man svarer, j e g  h a r  K Ø B T.
Avatar billede troldal Nybegynder
16. april 2002 - 10:38 #3
Og hvilket program var det ellers du omtalte på www.download.com ?  der er jo mange, jeg er ikke ude på at rippe, hva faen sku jeg bruge det til når jeg har skiven ?
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
16. april 2002 - 13:05 #4
Du er nødt tl at rippe den, du kan ikke bare kopiere .vob filerne over. Rippe er jo også bare et andet ord for at kopiere, mere eller mindre i hvert fald.
Du kan bruge det her program: http://www.riphelp.com/downloads/claddvd.html

- Rod
Avatar billede troldal Nybegynder
16. april 2002 - 13:13 #5
Kære - Rod

Jeg ønsker ikke at rippe men bare kopiere VOB-filerne over da de skal bruges i anden hensende, men jeg skal da prøve om jeg kan bruge det du har nævnt, DVD2SVCD er i øvrigt langt bedre kvalitet hvis du skal rippe, den laver to filer *.cue som Nero bruger til at brænde, såså men ca. 14 timer, men her er der også problemer da den starter med at kopiere dine VOB filer til HD, og det er det som er/var mit problem tidligere.
Troldal
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
16. april 2002 - 13:14 #6
Får jeg en begrundelse for at du afviser mit svar eller er du bare sur over at du ikke kan kopiere filerne ind uden et program? Den eneste grund jeg kan se til at kopiere dem ind er for at lave dem om til en divx, og så skal du altså bruge et program som f.eks. claddvd, færdig slut!!

- Rod
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
16. april 2002 - 13:17 #7
Okay så nu skal jeg vist passe på med ikke at skrive for hurtigt, men faktum er altså stadig at DVD'er kopibeskyttet, og jeg tror at det er derfor at du ikke bare kan kopiere dem.
Kan du ikke beskrive bedre hvad det er du vil?

- Rod
Avatar billede troldal Nybegynder
16. april 2002 - 13:17 #8
til Rod
Men hvis det virker så skal du nok få dine point
Avatar billede troldal Nybegynder
16. april 2002 - 13:19 #9
Til Rod
Jeg skal ikke lave divx ............ færdig slut basta....
Vob filer er data ligesom alt andet om man vil jeg ønsker at tage en VOB og kopiere den til HD.......er det svært.
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
16. april 2002 - 13:24 #10
Nej, man kan med claddvd som jeg henviste til. Jeg har selv brugt det engang, og der kunne man også kopiere .vob filer enkeltvis. Det er dog et stykke tid siden.

- Rod
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
16. april 2002 - 13:25 #11
Ellers så er der nogle flere her:
http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/ripping.html

- Rod
Avatar billede troldal Nybegynder
17. april 2002 - 12:09 #12
til Rod
Lav lige et svar så jeg kan give dig dine point, efter endt installation af cladxp, kan jeg nu kopiere VOB filerne enkeltvis, bare ved træk og slip, så det løste mit problem.
Tak
Troldal
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
17. april 2002 - 13:29 #13
velbekomme.

- Rod