Avatar billede qtest Nybegynder
16. april 2002 - 01:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Spil MOHAA og mit ASUS 7700 Grafikkort!!! :O(

Jeg haret problem med at spille MOHAA, når det er startert, spillet, og jeg går på nettet for at spille, "finder" WinXP  et problem, og lukker spillet!!! Jeg kan godt spille DOD, på nettet, og jeg fatter det ikke!??! HJÆLP!
Er der andre der har oplevet det samme????
Avatar billede resten Nybegynder
16. april 2002 - 02:57 #1
Prøv at højre klikke på denne computer vælg egenskaber klik på avanceret klik på indstillinger under system og genoprettelse.
fjern hakket i genstart automatisk ved systemfejl.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. april 2002 - 06:03 #2
Det er ikke dit grafik kort, for jeg haer et magen til og har ingen problemer, har spillet mohaa hele weekenden. Det er måske XP, jeg køre nemlig "kun" 2000
Avatar billede moebius Nybegynder
16. april 2002 - 08:30 #3
Har du prøvet med den nyeste detonator???
Avatar billede resten Nybegynder
16. april 2002 - 10:43 #4
Det er ikke xp da jeg selv har spillet med xp til slutningen og kender masser som også har spillet dette.
Avatar billede qtest Nybegynder
17. april 2002 - 11:43 #5
Har nu prøvet lidt af hvert...der køre IKKE endnu...
Avatar billede qtest Nybegynder
17. april 2002 - 11:45 #6
Det er "Vigtigt" for mig at det virker.. så kan i Eksperter løse det, er jeg rundhåndet med point! :)
Avatar billede resten Nybegynder
17. april 2002 - 12:32 #7
Har du opdateret dine driver med de nyeste ?
Avatar billede moebius Nybegynder
17. april 2002 - 12:50 #8
Jeg vil foreslå dig at installerer windows 2000 istedet, da XP er noget lort!

Og så er det meget godt at opdatere sine drivere!!!
Avatar billede resten Nybegynder
17. april 2002 - 14:21 #9
moebius>> hvorfor er xp noget lort ?
Avatar billede moebius Nybegynder
18. april 2002 - 07:55 #10
Fordi at jeg ikke kan installerer det på min maskine og fordi at det er næsten det samme som 2000! Så hvorfor ikke kører 2000?
Avatar billede qtest Nybegynder
19. april 2002 - 12:23 #11
Har AUTO opdatering på ...så DER ER JEG MED!
Der har aldrig (siden XP kom på min maskine) været problemer med noget.. og dette problem er KUN mig der har det!!! -vi er 4 der har fået XP på og de andre køre perfekt!!
maskinerne er forskellige, og det er der et eller andet sted problemet gemmer sig!!! :(
-men tak for indlægne!!!
Avatar billede qtest Nybegynder
19. april 2002 - 12:25 #12
Og til Moebius!
Jeg skiftede til XP fra 2000...
2000 ER for langsom... men som du siger imellem linjerne.. der er småting med XP endnu!!! -2000 er "sikker" men langsom!
:)