Avatar billede geffen Nybegynder
15. april 2002 - 22:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Maximum execution time of 30 seconds exceeded

Jeg har et script som indeholder en FOR commando men det tager mere en 30 sekunder at udføre det.
Jeg har ladt mig fortælle at der er en commando der kan ænder maksimum tiden, men jeg kan ikke finde den i PHP manualen, så jeg håbede der var en her der kunne hjælpe mig ud af dette problem.
Avatar billede dmcn Praktikant
15. april 2002 - 23:02 #1
set_time_limit();
Virker ikke på en server med safe mode slået til.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. april 2002 - 23:03 #2
Hvorfor tager din forløkke så lang tid ?
Avatar billede geffen Nybegynder
15. april 2002 - 23:20 #3
erikj>> den bearbejder en masse accountdata, og hver account fylder flere linier, og nej jeg skal ikke samle det sammen på en linie, da den skal fungere sammen med en spil server :(
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. april 2002 - 23:22 #4
ok - men det kunne måske gøres mere effektivt
Avatar billede geffen Nybegynder
15. april 2002 - 23:25 #5
Jeg kan ikke se hvordan, men det kan jo skylde jeg ikke har evnerne til det :-/
Avatar billede geffen Nybegynder
15. april 2002 - 23:27 #6
Emm... hvor og hvordan slår jeg safe mode fra?
Avatar billede geffen Nybegynder
15. april 2002 - 23:27 #7
nm... jeg fandt fejlen
Avatar billede geffen Nybegynder
15. april 2002 - 23:58 #8
n0rmality>> hvis du vil have de point må du lige ligge et lille svar...
Avatar billede dmcn Praktikant
15. april 2002 - 23:59 #9
Det får du så her. :)