Avatar billede narkona Praktikant
15. april 2002 - 21:37 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Valg af muse måtte

jeg har lige købt 1stk microsoft intellipoint 4.0 (optisk og trådløs), men synes ikke at den kører optimale på mit egetræs bord. De gummidupper den har forneden "bider" lidt i bordfladen og derfor er den lidt sej at trække. Jeg har så overvejet at købe 1 stk ICE MAT, men en optisk mus kan jo ikke så godt lige blanke flader uden struktur, kan man lægge noget under dem (altså lægge noget under en ICE mat)
Eller er det muse måtter som er bedre og så i hellere vil anbefale at jeg anskaffer mig

Noget helt andet er:
Logotech lavede for ca 3 år siden en serie af mus som var formet til højre håndede og som lå genialt i hånden. Den var serielt forbundet, havde hvide prikker på sig og kunne fås i rød, blå, sort osv. Jeg kan bare ikke huske hvad den hed. For DEN var genalt, og sådan en på en ICE MAT må sku være ngoet af det bedste man kan få.
Kan nogen hjælpe mig med hvad den hedder og hvir jeg kan købe sådan en.???
Avatar billede jelzin101 Praktikant
15. april 2002 - 21:38 #1
til dit nr.2 spm. > http://logitech.com/cf/products/mice.cfm

burde være muligt at finde den dér.
Avatar billede narkona Praktikant
15. april 2002 - 21:42 #2
ikke når den er gået ud af produktion
Avatar billede narkona Praktikant
15. april 2002 - 21:44 #3
musen minder meget om denne i udformning
http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/DA/QXL/PR/Q1012087891/_27685712
jeg vil bare gerne købe den som ny (hvis dette er muligt)
Avatar billede Dribble Nybegynder
16. april 2002 - 10:11 #4
Icemat dur ikke til optiske mus, den er udelukket lavet til "kugle"-mus

Steelpad er specielt lavet til optiske mus, så anskaf dig heller sådan en www.mp3hardware.dk
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
16. april 2002 - 13:23 #5
Jeg holder også på Steelmat, de skulle være gode til optiske.
mht. logitech mus, er det så noget i den stil her:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767920
Den er også lavet tli højrehåndede og hvis du spørger mig så får du ikke bedre mus end den.

- Rod
Avatar billede niklaj Nybegynder
17. april 2002 - 14:33 #6
Avatar billede narkona Praktikant
17. april 2002 - 15:04 #7
hmm jeg kan ikke komme til at give point til rodfrugten
jeg har nemlig bestilt 1 stk steelmat
mine point bliver ca lige fordelt til
niklaj og rodfrugten, men ikke før  jeg kan komme til at give point til rodfrugten
Avatar billede niklaj Nybegynder
17. april 2002 - 21:04 #8
Jeg siger tak for de kommende point. Håber du får glæde af din nye muse måtte.
Avatar billede rodfrugten Nybegynder
18. april 2002 - 00:12 #9
Nå men så lægger jeg da et svar :)
Kunne du bruge den logitech mus jeg henviste til?

- Rod
Avatar billede jajada Nybegynder
15. september 2003 - 11:13 #10
www.icemat.com
Det er eb god måtte men den ligger også i den dyre ende