Avatar billede aagaard Nybegynder
15. april 2002 - 20:09 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hastighed ned i MacroMedia Flash 5

Er der nogen der ved hvordan man sætter farten ned i MacroMedia Flash 5 ???

//Aagaard
Avatar billede aagaard Nybegynder
15. april 2002 - 20:09 #1
Sådan så tingene man har lavet i Flash ikke skal gå så hurtigt men langsommere
Avatar billede Kengun Praktikant
15. april 2002 - 20:11 #2
Sett inf flere frames :-) Brug F5
Avatar billede Kengun Praktikant
15. april 2002 - 20:11 #3
inf=ind :)
Avatar billede 0ffline Nybegynder
15. april 2002 - 20:23 #4
Højreklik på stage, og sæt antallet af afspillede frames per second ned.
standarten er 12 fps,. Prøv at lege lidt med det :O)
Avatar billede Kengun Praktikant
15. april 2002 - 20:27 #5
Nåh, det gir bare movien dårligere kvalitet slig at den blir mere "haksede". Brug heller 20fps og brug så F5 til at sette ind flere frames slik at du laver animationen/movien lenger.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
15. april 2002 - 21:33 #6
Du kan også bruge cntl + m, og sætte den i starten.

/per
Avatar billede answermaster Nybegynder
19. april 2002 - 19:03 #7
Jegvil forslå at lave mere mellemrum mellem to keyframes, så det vil køre mere flydende. Hvis du derimod sætter den ned fra CTRL + M, så vil den køre langsommere, ja, men den vil også se ud som om at den hakker....

/Answer
Avatar billede Kengun Praktikant
19. april 2002 - 20:20 #8
Answermaster> Takk for at du GJENTAR _MITT_ svar! *hrmf*
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
20. april 2002 - 14:43 #9
Du skal bare trykke på der hvor der står 12 fps og så sætte den ned til noget mindre f.eks. 5