Avatar billede webinfo Nybegynder
15. april 2002 - 19:19 Der er 11 kommentarer

Bruger system !!!

Hejza alle eksper er der nogen der kan lave et system hvor man kan oprette sige og logge ind da jeg står og manger det håber i kan hjælp mig med det !!! zez alle sammen !!! MVH Daniel kejsr

Bruger systemt er nermlih til min hjemmeside http://www.friserverplads.dk/cybertrax men jeg får snart en dk til den og den kommer til at hed cybertrax.dk oki

+ at bruger systemet skal være så at en bruger kan oprette ting i den som kun er for den bruger !!! når i nu laver det her så fortlæ lige hvad i gør med 'kommetat i asp ik da jeg er newbe inde for asp
Avatar billede rdc Nybegynder
15. april 2002 - 19:40 #1
Gå her ind og download et der er rigtig mange herinde:
www.solutions2all.dk
www.script.dk

MHV/
RDC
Avatar billede webinfo Nybegynder
15. april 2002 - 19:50 #2
nop vil ikke donloade den skal laves fra bunden så jeg kan se havd der er gjort !!!! fordi ellers lære jeg jo ikke noget
Avatar billede keysersoze Guru
15. april 2002 - 20:02 #3
om du downloader et færdigt fra en af de sider rdc gav eller eee.netcoders.dk / www.activeserverpages.dk eller om du får lavet et specielt til dig som så bliver sendt går vel ud på ét

desuden vil det at lave et nyt være som at opfinde den dybe tallerken igen - og det tvivler jeg på at du kan finde nogle der gider gøre for 200 point...
Avatar billede jacobfedefifi Nybegynder
15. april 2002 - 20:41 #4
jeg er enig med keyseroze
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
15. april 2002 - 22:08 #5
Jeg vil gerne lave 1 til dig.
Hvad skal det lige 100% kunne?

/omgangsdyret
Avatar billede firehat Nybegynder
16. april 2002 - 15:32 #6
netcoders.dk
Avatar billede omgangsdyret Nybegynder
16. april 2002 - 19:48 #7
-->firehat
Ham siger jo han vil ha 1 script der skal laves med forklaringer i!
Avatar billede jacobfedefifi Nybegynder
18. august 2010 - 19:43 #8
Closing down...
Avatar billede jacobfedefifi Nybegynder
18. august 2010 - 19:44 #9
Jeg kan ikke acceptere nogle af svarene - tråden må være for gammel
Avatar billede keysersoze Guru
18. august 2010 - 19:50 #10
det er da vist det tydeligste eksempel på en dobbeltbruger man kan kommer - det er brugeren webinfo der har oprettet spm så selvfølgelig kan brugeren jacobfedefifi ikke acceptere...
Avatar billede jacobfedefifi Nybegynder
18. august 2010 - 20:01 #11
LOL - så er det nok derfor! :)
Jeg var ved at rydde ud i gamle ikke lukkede spørgsmål, det er sgu først nu jeg ser at jeg ikke har oprettet denne, men blot deltaget i tråden :)

Så lader jeg denne ligge og afventer "webinfo" lukker den.