Avatar billede labanmuf Nybegynder
15. april 2002 - 18:03 Der er 1 kommentar

Proxy SOCKS5 battle.net.. please help ME!

Jeg er bag en proxy server og vil gerne kunne spille Broodwar, jeg bruger SocksCap V2 til at socksifisere spillet, jeg kan godt komme ind og chatte men jeg har får en fejl besked..
At jeg ikke kan spille fordi jeg ikke kan modtage UDP packs via port 6112, herefter indsatte jeg i SocksCap V2 direct UDP ports 6119 og 4000, da de ifølge Blizzard skulle åbne port 6112(deres technical support) til at modtage og sende UDP.
Ifølge mit Kollegie kan man spille Diablo2 og jeg mener at det skulle være via samme server og UDP(euro.battle.net)
Når jeg slår disse porte til kan jeg ikke connecte til battle.net(heller ikk chatte)
Jeg har også prøvet at lave en direct adress til serven, køre på eksterne server… kort sagt næsten alt, men det virker ikke
Se denne side for proxy setup..
Avatar billede labanmuf Nybegynder
15. april 2002 - 18:04 #1