Avatar billede sap2k Nybegynder
24. juni 2000 - 00:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bios og win98 problemer

Problem:
Kammerat har givet sit C-drev nyt liv (format og instal af alle programmer), herefter er maskinen begyndt at kører ustabilt, monitor går ud og systemet går ned - restarter efter en periode. Hvis man prøver at komme ind i Bios'en under boot går maskinen ned og restarter.

Løsning:
????????

--
Mvh: Søren A. Pedersen
<<<<<<<<<<<<Contact>>>>>>>>>>>
Home: sAp2k@wOrlDoNliNe.dK
Work: dM99423@eDb.TieTgeN.dk
Page: http://wWw.WorlDonLinE.dK/~sAp2k
<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>

Avatar billede sap2k Nybegynder
24. juni 2000 - 00:05 #1
Bundkortet er et Intel Triton Lx - bios er fra 1996
Avatar billede th Nybegynder
24. juni 2000 - 00:33 #2
Prøv at nulstille din bios. (Pil batteriet ud, og sæt det i igen)
Avatar billede sap2k Nybegynder
14. september 2000 - 10:17 #3
spørgsmål trækkes tilbage
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
15. september 2000 - 17:32 #4
sap2k>> Hvad med th´s svar. Giv lige en begrundelse ?!
Avatar billede sap2k Nybegynder
19. september 2000 - 10:17 #5
1. Det med batt. blev prøvet som det føste inden problemet blev stillet til eksperten (dette skulle nok have været omtalt, sorry)
2. Bundkortet blev skiftet, da han ligeledes ville have en ny processor og derfor ikke kunne bruge det gamle alligevel